Devlet adamları görevlendiriyor, maaş veriyor denetlesinler diye. Denetlemeye gidiyorlar 3 kuruş ceplerine koyuyorlar onay verip gidiyorlar. Şu ülkede adam gibi namusuyla görevini yapan kaç tane memur var acaba az sayıdadır.
Zabıta birimleri ne işe yarıyor belediyelerin mesela?
Birkaç aydır video çekerek denetleme yapıyorlar çok izleniyor diye öncesinde nerdeydiler?