Ben hayatımda yılbaşı bileti bile aladım kumar da oynamadım ama o batağa saplananları anlıyorum kurtuluşu kolay değil.
Bir psikolog la konuşun bundan kurtulmak uzuuun ve disiplinli bir tedavi ister.
Bir psikolog diyorum ama her psikolog bununla ilgilenmek istemeyebilir. Başka bir psikologla konuşun olmazsa başka psikolog... Seni kim kurtarırsa tedavi kimdeyse ona git...
Ne olacak bu kumar bağımlılarının hali?
28
●1.394
- 14-11-2025, 23:22:14Liseyi daha bu sene bitirmiş birisiyim bizim lise İmam Hatip ti ve ona rağmen birsürü kumar bağımlısı vardı adamlar artık öyle bir dereceye gelmişlerdiki derslerde bile oynuyorlardı. Ama çok şükür kumarın kötü olduğunu kendime kazımıştım hiç bulaşmadım bulaşmayıda düşünmüyorum.SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle