• 14-11-2025, 21:48:37
    #28
    Ben hayatımda yılbaşı bileti bile aladım kumar da oynamadım ama o batağa saplananları anlıyorum kurtuluşu kolay değil.

    Bir psikolog la konuşun bundan kurtulmak uzuuun ve disiplinli bir tedavi ister.

    Bir psikolog diyorum ama her psikolog bununla ilgilenmek istemeyebilir. Başka bir psikologla konuşun olmazsa başka psikolog... Seni kim kurtarırsa tedavi kimdeyse ona git...
  • 14-11-2025, 23:22:14
    #29
    SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Etrafımda ki herkes elinde telefon, anlamadığım çocuk oyunu gibi uygulamalara para basıyorlar. Masada muhabbet yok, telefondan başlarını kaldırmıyorlar. Boş beleş insanlarda değil hepsi belirli bir mevkiye gelmiş donanımlı insanlar. Şaşırmamak elde değil.
    Liseyi daha bu sene bitirmiş birisiyim bizim lise İmam Hatip ti ve ona rağmen birsürü kumar bağımlısı vardı adamlar artık öyle bir dereceye gelmişlerdiki derslerde bile oynuyorlardı. Ama çok şükür kumarın kötü olduğunu kendime kazımıştım hiç bulaşmadım bulaşmayıda düşünmüyorum.