Etrafımda ki herkes elinde telefon, anlamadığım çocuk oyunu gibi uygulamalara para basıyorlar. Masada muhabbet yok, telefondan başlarını kaldırmıyorlar. Boş beleş insanlarda değil hepsi belirli bir mevkiye gelmiş donanımlı insanlar. Şaşırmamak elde değil.
Liseyi daha bu sene bitirmiş birisiyim bizim lise İmam Hatip ti ve ona rağmen birsürü kumar bağımlısı vardı adamlar artık öyle bir dereceye gelmişlerdiki derslerde bile oynuyorlardı. Ama çok şükür kumarın kötü olduğunu kendime kazımıştım hiç bulaşmadım bulaşmayıda düşünmüyorum.