SemihCAN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne olacak bu kumar bağımlılarının hali?
28
●1.394
- 14-11-2025, 09:25:07yedam'a başladım tedavi oluyorum ben, arkadaşlarınıza önerebilirsiniz
- 14-11-2025, 14:21:38Yorumlar boş yapanlarla dolmuş. Hiç mi oyunda iteme + basmadınız, kutu açmadınız. İlla yüksek miktarlar yatırınca mı sorun oluyor. Bilmediğiniz şey kazanmak için oynamak değil, kazanma ihtimali için oynamak yani adrenalin bağımlılığı. Bende 1m kaybettim intihar girişimim de oldu komada da kaldım. Ama bıraktım, adrenalini başka yerlerde arıyorum. Yine de bu konunun şerefine gidip iddia oynayayım. Nasılsa slot değil, sorun yok dimi (:
- 14-11-2025, 14:41:51Oyunda iteme + bastığında o artının paraya dönüşüp banka hesabına çekilmesi diye birşey olmadığı için o kumar olmuyor. Bir oyunun kumar olması için para yatırmak, şans ile kazanmak ve kazandığın parayı çekebiliyor olmak gerekiyor. Son aşama tamam olmadığında o kumar olmaz sadece eğlence olur. Aynı atari salonlarında jeton almak için para vermek gibi. Ticaret, eğlence, kumar bunlar birbirine benzer ama aralarında küçük görünen ama aslında çok büyük farklar vardır.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-11-2025, 15:43:45Bu zamanda paraya çevrilmeyen oyun mu kaldı hocam, şans faktörü de her yerde var artık. Ama son aşama olayına katılmıyorum çünkü kumarda kazanamıyoruzmultiwhatsapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-11-2025, 15:57:19Karakter geliştirip bunu farklı platformlarda satabilirsin bu da ticaret sayılır. Ama bir sisteme siyah parayı verip beyaz para alıyorsan işte hiçbir oyun dümdüz bu şekilde bir sistem kurmaz. CS2'de bir bıçak deseni alıp sonra fiyatı artınca satmak kumar değildir ticarettir. Bu yorumundan ticaret ile kumar arasındaki farkı bilmediğini anlıyorum.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-11-2025, 18:17:20Ben şans faktörlerinden bahsediyorum siz karakter gelişimi, alım satımdan bahsediyorsunuz. Neyse iyi forumlar.multiwhatsapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle