• 10-11-2025, 17:26:50
    #1
    Trendyol ve Hepsiburada gibi platformlarda ayakkabı satışı yapıyorum. Bunun yanı sıra, sosyal medya üzerinden de satışlarımı sürdürüyorum.

    Zaman zaman işler o kadar yoğunlaşıyor ki, siparişleri bile takip edemiyorum.

    Ancak bu platformlar bence tam birer para avcısı müşteri kaybetmemek için ellerinden geleni yapıyorlar.
    Örneğin, bir müşteri 10 gün önce sipariş veriyor, ayakkabıyı giyip kullanıyor, geziyor, dolaşıyor; sonra bir bakıyorum iade talebi geliyor. Kullanılmış ayakkabıyı iade ediyor ve ben resmen kriz geçiriyorum.

    Üstelik pazar yerleri her seferinde müşteriyi savunuyor; bu tam bir rezalet.
    Bir diğeri ise aynı ürünün üç farklı numarasını sipariş ediyor, olmayan numarayı iade ediyor ve kargo ücreti bana kalıyor. Anlamıyorum ki, biz devlete mi çalışalım, kargoya mı yoksa bu pazar yerlerine mi?
  • 10-11-2025, 17:29:00
    #2
    Ahlak önemli hocam bazı insanlar bunu sürekli yapıyor.
  • 10-11-2025, 17:29:12
    #3
    aynı sorun herkeste var. Benim arkadaş papyon (çocuk papyon) satıyor özel gününde 1 gün giyiyor üzerine bir şey döküyor ve iade ediyor.
  • 10-11-2025, 17:32:14
    #4
    PM İlettim
  • 10-11-2025, 17:32:59
    #5
    Procyon10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahlak önemli hocam bazı insanlar bunu sürekli yapıyor.
    Valla hocam insanlar çok acımasız adam demiyor bunun gideri var o var bu var sanıyor siteye girilen fiyatın hepsi kâr. Bazen 10tl bile kâr payı bırakmıyor yemin ederim.
    Lithack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı sorun herkeste var. Benim arkadaş papyon (çocuk papyon) satıyor özel gününde 1 gün giyiyor üzerine bir şey döküyor ve iade ediyor.
    O kadar iyi anlıyorum ki arkadaşı resmen eminim benim ettiğim küfürlerin daha fazlasını ediyordur.
  • 10-11-2025, 17:39:52
    #6
    En iyisi amazondan ebaya dropsphing yapmak başka türlü kazandırmaz
  • 10-11-2025, 17:41:31
    #7
    Dostum giyilen üründe hijyen kuralları gereği iadesi olmaz. Ürün deforme edilmiş (defolu), bozulmuş veya hatalı ürünse iade gerçekleşir. Giyim kategorisindeki ürünlerde ürün kullanımı gerçekleştirilmişse kesin olarak iadesi gerçekleştirilemez. Detaylı bilgi için lütfen aşağıdaki websitesini ziyaret edin:

    Trendyol iade
  • 10-11-2025, 17:44:13
    #8
    KaratopraK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum giyilen üründe hijyen kuralları gereği iadesi olmaz. Ürün deforme edilmiş (defolu), bozulmuş veya hatalı ürünse iade gerçekleşir. Giyim kategorisindeki ürünlerde ürün kullanımı gerçekleştirilmişse kesin olarak iadesi gerçekleştirilemez. Detaylı bilgi için lütfen aşağıdaki websitesini ziyaret edin:

    Trendyol iade
    Abi istediği kadar politika olsun o olsun bu olsun müşteri diyor ben giymedim temiz şekilde iade ettim. İadeyi red etsem bile onaylanıyor.
  • 10-11-2025, 19:32:41
    #9
    Yups adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi istediği kadar politika olsun o olsun bu olsun müşteri diyor ben giymedim temiz şekilde iade ettim. İadeyi red etsem bile onaylanıyor.
    O halde yapabileceğin tek şey iade paketi aldığın andan itibaren videoya almak. Videoya alacaksın ve paket açılışı yapacaksın. Ürünün kullanıldığını ve şartları çiğnediğini trendyola gösterirsen üyeye yaptırıp yapabiliyorlar. İadeyi de kabul etmiyorlar.