Trendyol ve Hepsiburada gibi platformlarda ayakkabı satışı yapıyorum. Bunun yanı sıra, sosyal medya üzerinden de satışlarımı sürdürüyorum.

Zaman zaman işler o kadar yoğunlaşıyor ki, siparişleri bile takip edemiyorum.

Ancak bu platformlar bence tam birer para avcısı müşteri kaybetmemek için ellerinden geleni yapıyorlar.
Örneğin, bir müşteri 10 gün önce sipariş veriyor, ayakkabıyı giyip kullanıyor, geziyor, dolaşıyor; sonra bir bakıyorum iade talebi geliyor. Kullanılmış ayakkabıyı iade ediyor ve ben resmen kriz geçiriyorum.

Üstelik pazar yerleri her seferinde müşteriyi savunuyor; bu tam bir rezalet.
Bir diğeri ise aynı ürünün üç farklı numarasını sipariş ediyor, olmayan numarayı iade ediyor ve kargo ücreti bana kalıyor. Anlamıyorum ki, biz devlete mi çalışalım, kargoya mı yoksa bu pazar yerlerine mi?