Procyon10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahlak önemli hocam bazı insanlar bunu sürekli yapıyor.
Valla hocam insanlar çok acımasız adam demiyor bunun gideri var o var bu var sanıyor siteye girilen fiyatın hepsi kâr. Bazen 10tl bile kâr payı bırakmıyor yemin ederim.
Lithack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı sorun herkeste var. Benim arkadaş papyon (çocuk papyon) satıyor özel gününde 1 gün giyiyor üzerine bir şey döküyor ve iade ediyor.
O kadar iyi anlıyorum ki arkadaşı resmen eminim benim ettiğim küfürlerin daha fazlasını ediyordur.