• 10-11-2025, 11:44:02
    #1
    R10 Bugün bizi çok duygulandırdı.
    https://www.r10.net/bilgi-arsivi/460...yaz-yapin.html
    İlgili içerik yardımıyla bizde karardık.
    https://bayiavm.com/?v3
    @bayiavm; değerli ikiz kardeşime ve @obisa; hocamıza teşekkür ederiz.
  • 10-11-2025, 11:45:39
    #2
    rica ederim iyi forumlar
  • 10-11-2025, 11:46:29
    #3
  • 10-11-2025, 11:48:16
    #4
    RMA
    Hiçlik Âleminin Yolcusu…
    SEOKOZ; adlı üyeden alıntı:
    R10 Bugün bizi çok duygulandırdı.
    https://www.r10.net/bilgi-arsivi/460...yaz-yapin.html
    İlgili içerik yardımıyla bizde karardık.
    https://bayiavm.com/?v3
    @bayiavm; değerli ikiz kardeşime ve @obisa; hocamıza teşekkür ederiz.

    Not: r10 çok güzel karardı, yani kararması bile güzel
    Bizim site kartuşu bitmiş yazıcıdan çıkan a4 kağıdı gibi duruyor ahsdhasd
    İkiz kardeş derken öz ikiz kardeşin mi bildiğimiz şekilde hocam?
  • 10-11-2025, 12:00:22
    #5
    RMA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkiz kardeş derken öz ikiz kardeşin mi bildiğimiz şekilde hocam?
    Doğrudur öz ikizim.
  • 10-11-2025, 12:12:59
    #6
    RMA
    Hiçlik Âleminin Yolcusu…
    SEOKOZ; adlı üyeden alıntı:
    Doğrudur öz ikizim.
    Öz kardeşime yalvardım beraber ticaret yapalım diye gitti memur oldu

    Maşallah size hocam.. Vallahi çok imrendim ❤
  • 10-11-2025, 12:26:36
    #7
    RMA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öz kardeşime yalvardım beraber ticaret yapalım diye gitti memur oldu

    Maşallah size hocam.. Vallahi çok imrendim ❤
    Allah razı olsun cansın valla üstat
    Forumdaşlar tek başına süper işler çıkarıyor
    Onlara nazaran biz çok slowuz
    2 kişi olmamıza rağmen
    Özelden de ilettiğim gibi imrenilecek bir yanımız yok estağfurullah
    Cansın bu arada bundn sonra üçüzüz sende kardeşimizsin
  • 10-11-2025, 12:29:55
    #8
    RMA
    Hiçlik Âleminin Yolcusu…
    SEOKOZ; adlı üyeden alıntı:
    Allah razı olsun cansın valla üstat
    Forumdaşlar tek başına süper işler çıkarıyor
    Onlara nazaran biz çok slowuz
    2 kişi olmamıza rağmen
    Özelden de ilettiğim gibi imrenilecek bir yanımız yok estağfurullah
    Cansın bu arada bundn sonra üçüzüz sende kardeşimizsin
    Çeteyi kurduk! Şimdi internet düşünsün…
  • 10-11-2025, 12:30:20
    #9
    RMA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çeteyi kurduk! Şimdi internet düşünsün