RMA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öz kardeşime yalvardım beraber ticaret yapalım diye gitti memur oldu

Maşallah size hocam.. Vallahi çok imrendim ❤
Allah razı olsun cansın valla üstat
Forumdaşlar tek başına süper işler çıkarıyor
Onlara nazaran biz çok slowuz
2 kişi olmamıza rağmen
Özelden de ilettiğim gibi imrenilecek bir yanımız yok estağfurullah
Cansın bu arada bundn sonra üçüzüz sende kardeşimizsin