R10 Bugün bizi çok duygulandırdı.
https://www.r10.net/bilgi-arsivi/460...yaz-yapin.html
İlgili içerik yardımıyla bizde karardık.
https://bayiavm.com/?v3
@bayiavm; değerli ikiz kardeşime ve @obisa; hocamıza teşekkür ederiz.
10 Kasım R10.net'in İnce Düşüncesi <3
8
●420
- 10-11-2025, 12:26:36Allah razı olsun cansın valla üstatRMA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumdaşlar tek başına süper işler çıkarıyor
Onlara nazaran biz çok slowuz
2 kişi olmamıza rağmen
Özelden de ilettiğim gibi imrenilecek bir yanımız yok estağfurullah
Cansın bu arada bundn sonra üçüzüz sende kardeşimizsin



