SEOKOZ; adlı üyeden alıntı:
R10 Bugün bizi çok duygulandırdı.
https://www.r10.net/bilgi-arsivi/460...yaz-yapin.html
İlgili içerik yardımıyla bizde karardık.
https://bayiavm.com/?v3
@bayiavm; değerli ikiz kardeşime ve @obisa; hocamıza teşekkür ederiz.

Not: r10 çok güzel karardı, yani kararması bile güzel
Bizim site kartuşu bitmiş yazıcıdan çıkan a4 kağıdı gibi duruyor ahsdhasd
İkiz kardeş derken öz ikiz kardeşin mi bildiğimiz şekilde hocam?