Selam dostlar.
Bir kaç ay önce : https://www.r10.net/off-topic/455326...-128514-a.html
Konumda davet etmiştim yakın olanlar geldi çok güzel dostluklar edindik. Tekrar hatırlatmak isterim tüm dostları bekleriz.
Başakşehir 5.etap Metrokent metro durağı karşısındayiz.
Tatlılar & Yemekler & Nargile konusunda iddealiyiz.
Dual Cafe& Resturant
Menü : dualcafe.com.tr/menu
Konum.
https://share.google/b6TU6shfOA72JjU83
Başakşehir neredesin 😀 biz geldik..
6
●236
- 07-11-2025, 17:04:27Adwops adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam. O Pembe isimli yer devir alındı. Tadilat ve isim değişikliği yapıldı. 😊 - 07-11-2025, 17:06:01SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her konuda memnuniyeti ile ugurladigimiz dostlar tekrar takrar geliyor inşallah 😊 - 07-11-2025, 17:07:33Hayırlı olsun hocam, daha önceki mekana 2 defa gittik, hatta birisi yılbaşına denk gelmişti. Yemekleri gerçekten güzeldi, mekan da güzeldi, fiyat olarak da uygundu. Bir buluşma yapılacağı zaman etiket atarsanız katılmak isterim, kolaylıklar.WooPSs36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle