• 07-11-2025, 16:56:37
    #1
    Selam dostlar.
    Bir kaç ay önce : https://www.r10.net/off-topic/455326...-128514-a.html

    Konumda davet etmiştim yakın olanlar geldi çok güzel dostluklar edindik. Tekrar hatırlatmak isterim tüm dostları bekleriz.
    Başakşehir 5.etap Metrokent metro durağı karşısındayiz.


    Tatlılar & Yemekler & Nargile konusunda iddealiyiz.

    Dual Cafe& Resturant

    Menü : dualcafe.com.tr/menu

    Konum.
    https://share.google/b6TU6shfOA72JjU83
  • 07-11-2025, 16:59:41
    #2
    Ailemle gelebilirim hocam haftasonu çok uzak değilim ben.
  • 07-11-2025, 17:01:23
    #3
    Yazılım Uzmanı
    Burda önceden pembeli bir mekan vardı, adını da unuttum. O kapandı yenisi dual mi oldu.
  • 07-11-2025, 17:04:27
    #4
    Adwops adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burda önceden pembeli bir mekan vardı, adını da unuttum. O kapandı yenisi dual mi oldu.

    Evet hocam. O Pembe isimli yer devir alındı. Tadilat ve isim değişikliği yapıldı. 😊
  • 07-11-2025, 17:04:28
    #5
    Konu patlamış da galiba yeni bir cafe açıyordunuz diye hatırlıyorum hocam 🎉
  • 07-11-2025, 17:06:01
    #6
    SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu patlamış da galiba yeni bir cafe açıyordunuz diye hatırlıyorum hocam 🎉

    Her konuda memnuniyeti ile ugurladigimiz dostlar tekrar takrar geliyor inşallah 😊
  • 07-11-2025, 17:07:33
    #7
    Yazılım Uzmanı
    WooPSs36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam. O Pembe isimli yer devir alındı. Tadilat ve isim değişikliği yapıldı. 😊
    Hayırlı olsun hocam, daha önceki mekana 2 defa gittik, hatta birisi yılbaşına denk gelmişti. Yemekleri gerçekten güzeldi, mekan da güzeldi, fiyat olarak da uygundu. Bir buluşma yapılacağı zaman etiket atarsanız katılmak isterim, kolaylıklar.