Konu
Başakşehir neredesin 😀 biz geldik..
07-11-2025, 17:04:27
#4
WooPSs36
Adwops adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Burda önceden pembeli bir mekan vardı, adını da unuttum. O kapandı yenisi dual mi oldu.
Evet hocam. O Pembe isimli yer devir alındı. Tadilat ve isim değişikliği yapıldı. 😊