Adwops adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burda önceden pembeli bir mekan vardı, adını da unuttum. O kapandı yenisi dual mi oldu.

Evet hocam. O Pembe isimli yer devir alındı. Tadilat ve isim değişikliği yapıldı. 😊