Evet hocam. O Pembe isimli yer devir alındı. Tadilat ve isim değişikliği yapıldı. 😊
Hayırlı olsun hocam, daha önceki mekana 2 defa gittik, hatta birisi yılbaşına denk gelmişti. Yemekleri gerçekten güzeldi, mekan da güzeldi, fiyat olarak da uygundu. Bir buluşma yapılacağı zaman etiket atarsanız katılmak isterim, kolaylıklar.