• 24-10-2025, 19:02:26
    WhiteRed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi biraz daha bizim dilimizden konuşmaya başladın;

    1-https://isikdemirdograma.com.tr/galeri/ - https://prnt.sc/GY7VJpJgo14A böyle bir placeholder kalmaması gerekiyor.
    2-https://isikdemirdograma.com.tr/12124124 - https://prnt.sc/Z78HFk9WfSFt bu gibi css hataları olmaması gerekiyor.
    3-En azından bir iletişim formu eklenebilirdi
    4-SEO Adı altında bir ücret alındıysa tüm sistem SEO Uyumlu olmalıydı https://prnt.sc/PUNyPlx0AmSF evet burda da göründüğü üzere image-alt tagleri bile entegre edilmemiş.

    ...... bir çok şey çıkartabilirim şimdi haklı konuma geçtin @Daeky; bizi ne yordun be :-D (Sende buraları en azından video kaydına al ajans ile davalık olursanız buralar sonradan değişmesin.)
    hesoyam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 bin tl ye bu kadar detay işçilik çalışması yapılmaz hocam zaten standart seo ayarlamaları yapılır, google search kaydı o kadarla kalır kanaatindeyim
    O zaman 20 bin TL alsın ama eksiksiz bir iş yapılsın yani fiyat bahane olamaz. Bunlar detaylı işçilik değil olması gerekenlerdir.
    https://isikdemirdograma.com.tr/galeri/
    @AlaskaMedya; Footera kendi ajans linkinizi koymuşsunuz siz sponsor mu oldunuz ? Hizmete para verilmiş tutup footerda kendi reklamınızı yapmışsınız hiç etik değil.
    Galeride fotolara img alt etiketlerine baştan savma isim yazmışsınız SEO için uygun mu ? neyse bu çok önemli değil ama daha iyiside olabilirdi ama bu footer olayı benden eksi yazdı.
  • 24-10-2025, 19:04:01
    ibrahimykr1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sana burada "kimse haksızsın" demedi ki. O arkadaş dışında. Ama akıl vermek, veya akıl almak kötü bir şey değildir. Nede olsa insanlar farklı tecrübelere sahip olabilecek düzeyde olabilirler.

    Yani sürekli yaşını göstermek onun aşağılamak manasına da gelebilir onun gözünde ve bu durumda. O da size "akıl yaşta değil başta" dese durum kronik bir soruna ve tartışmaya önayak olmasını sağlamaz. Siz büyük bir insansınız, keşke ona yaklaşımınızda o oranda olsaydı güzel olmaz mıydı? İyilik paylaştıkça çoğalır, saygılarımla.
    Zaten fark ettiyseniz konunun en başında forumdaki herkes ona tüm durumu tane tane güzelce ve iyilikle açıkladı. Ayrıca şununda farkında olalım 19 yaşında birisi artık büyük adamdır. 19 yaşında olup askere giden tanıdıklarım var ay yüzünden. Bu kişiye çocuk gibi davranmak zorunda değil. Burdaki 19 yaşında biriside 40 yaşında biriside aynı şekilde değerlendirilir. Yaşı küçümseyen ben değelim burada ona çocuk yakıştırması yapanlarda. 19 yaşındaki biri artık yetişkin olarak değerlendirilir. Ve bir yetişkin gibi davranmak zorundadır. Daha fazla yazmayacağım bu konuyu hayırlı forumlar sizlere.
  • 24-10-2025, 19:05:48
    lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O firma belki de kötü bir reklamla anılmak istemiyordu. Buna karar verecek merci sen misin ? Belki adam böyle kötü bir şekilde anılmak istemiyor. Herkes senin gibi düşünmek zorunda mı? O firmaya soruldu mu ben sizin kötü reklamınızı yapıcam diye? Bir şikayet varsa şikayet açılır off-topic' e firmayı karalayıp aşağılayan konular açılmaz.
    Süregelen bir olaya, ve olmuşla olmamışa kimse karar veremez bu durumda siz karar merciisi mı oluyorsunuz?

    Size göre: kötü anılmak, başkasına göre de "iyi olabilir"
    Ayrıca off-topic konusunda zaten haklısınız ona lafım yok. Benim lafım meclisten dışarıya.

    Bu arada karar mercii kısmına takıldım, bende karar mercii değilim sizde değilsiniz. Burada hepimiz bir'iz, ama siz bir'in arkasında ki 2'im diyorsanız size bir alıntı yapayım..


    "Düşün! Bize, matematik dünyasının kurgusal ve sonsuz olduğu öğretildi. Bunu kabul ederim, 1'den sonra 2 gelir dendi. Bunu da kabul ederim. Ama sonra, 1 ile 2 arasındaki sonsuzluğu düşündüm. Peki o nereye gitti? İrrasyonel sayılar varken bir sayıdan sonra diğer bir tam sayı nasıl gelebilir? Eğer 1'den sonra virgül konursa ve bunun da kıçına sonsuz sayı konabiliyorsa 2 nasıl gelir? İşte! Soru bu! Yanıtsız bir soru. Ve işte matematiğin hatası! Dolayısıyla matematik yok. Onun üzerine kurulmuş dünya düzeni de yok... Ama ben anlayabilirim. Anlayabilirim bu sorunu. Ve o zaman ortaya yaklaşık sayılar çıkar. Yani hiçbir sayı tam değildir. Hepsi tama yaklaşır. Ama varamaz. Demektir ki, 1,999...9'u bize 2 diye yutturmaya çalışan bir dünyanın çocuklarıyız. Ve dünya da aslında tam gibi görünürken, aslmda bir irrasyonellik harikası. İşte bunun için hayat yoktur. Olsa dahi o da irrasyoneldir! Yani anlamsızdır. Ne bir başlama nedeni, ne de bir oluş nedeni vardır. Evrende uçuşan kocaman bir irrasyonellik. Tabiî ki dünyanın bir anlamı olması gerekmiyor. Belki de onu anlamlandıran üzerinde yaşayan akıl sahibi yaratıklardır. Ama onların da bizi getirdiği nokta ortada!"

    Saygılarımla..
  • 24-10-2025, 19:07:14
    ibrahimykr1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süregelen bir olaya, ve olmuşla olmamışa kimse karar veremez bu durumda siz karar merciisi mı oluyorsunuz?

    Size göre: kötü anılmak, başkasına göre de "iyi olabilir"
    Ayrıca off-topic konusunda zaten haklısınız ona lafım yok. Benim lafım meclisten dışarıya.

    Bu arada karar mercii kısmına takıldım, bende karar mercii değilim sizde değilsiniz. Burada hepimiz bir'iz, ama siz bir'in arkasında ki 2'im diyorsanız size bir alıntı yapayım..


    "Düşün! Bize, matematik dünyasının kurgusal ve sonsuz olduğu öğretildi. Bunu kabul ederim, 1'den sonra 2 gelir dendi. Bunu da kabul ederim. Ama sonra, 1 ile 2 arasındaki sonsuzluğu düşündüm. Peki o nereye gitti? İrrasyonel sayılar varken bir sayıdan sonra diğer bir tam sayı nasıl gelebilir? Eğer 1'den sonra virgül konursa ve bunun da kıçına sonsuz sayı konabiliyorsa 2 nasıl gelir? İşte! Soru bu! Yanıtsız bir soru. Ve işte matematiğin hatası! Dolayısıyla matematik yok. Onun üzerine kurulmuş dünya düzeni de yok... Ama ben anlayabilirim. Anlayabilirim bu sorunu. Ve o zaman ortaya yaklaşık sayılar çıkar. Yani hiçbir sayı tam değildir. Hepsi tama yaklaşır. Ama varamaz. Demektir ki, 1,999...9'u bize 2 diye yutturmaya çalışan bir dünyanın çocuklarıyız. Ve dünya da aslında tam gibi görünürken, aslmda bir irrasyonellik harikası. İşte bunun için hayat yoktur. Olsa dahi o da irrasyoneldir! Yani anlamsızdır. Ne bir başlama nedeni, ne de bir oluş nedeni vardır. Evrende uçuşan kocaman bir irrasyonellik. Tabiî ki dünyanın bir anlamı olması gerekmiyor. Belki de onu anlamlandıran üzerinde yaşayan akıl sahibi yaratıklardır. Ama onların da bizi getirdiği nokta ortada!"

    Saygılarımla..
    İşi yapan firma gidip noterde gerekli işlemi başlatmış, sizce durumdan memnun olsa böyle birşey yapar mıydı? Şahsen bence sonuna kadar haklı.
  • 24-10-2025, 19:07:18
    Satıcının haklı olduğu bir konu
  • 24-10-2025, 19:08:40
    lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşi yapan firma gidip noterde gerekli işlemi başlatmış, sizce durumdan memnun olsa böyle birşey yapar mıydı? Şahsen bence sonuna kadar haklı.
    Ben firma haklı haksız demedim, küçük kardeşimizin linç edilmesine sadece karşı durdum. Ve karşı duyduğum ve haksızlık olarak gördüğüm tek şeyde "fiyat politikasıydı" onun dışında fazla da bir şey diyemem.
  • 24-10-2025, 19:35:42
    napacaktı 10 k ya adamlar sıfırdan mı yazacaktı ömrümde gördüğüm en saçma konu
  • 24-10-2025, 19:46:04
    Bu konu neden bu kadar tutmuş?
  • 24-10-2025, 19:55:11
    Seo Hizmetleri
    bu konun hala kilitlenmemiş olması da ilginç. konu sahibi arkadasim konuya reklam alsan suanda zengin olmustun. Herkesin nefesine saglik siz devam edin ben bir tur sonra yine bi bakmaya gelirim