ibrahimykr1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sana burada "kimse haksızsın" demedi ki. O arkadaş dışında. Ama akıl vermek, veya akıl almak kötü bir şey değildir. Nede olsa insanlar farklı tecrübelere sahip olabilecek düzeyde olabilirler.

Yani sürekli yaşını göstermek onun aşağılamak manasına da gelebilir onun gözünde ve bu durumda. O da size "akıl yaşta değil başta" dese durum kronik bir soruna ve tartışmaya önayak olmasını sağlamaz. Siz büyük bir insansınız, keşke ona yaklaşımınızda o oranda olsaydı güzel olmaz mıydı? İyilik paylaştıkça çoğalır, saygılarımla.
Zaten fark ettiyseniz konunun en başında forumdaki herkes ona tüm durumu tane tane güzelce ve iyilikle açıkladı. Ayrıca şununda farkında olalım 19 yaşında birisi artık büyük adamdır. 19 yaşında olup askere giden tanıdıklarım var ay yüzünden. Bu kişiye çocuk gibi davranmak zorunda değil. Burdaki 19 yaşında biriside 40 yaşında biriside aynı şekilde değerlendirilir. Yaşı küçümseyen ben değelim burada ona çocuk yakıştırması yapanlarda. 19 yaşındaki biri artık yetişkin olarak değerlendirilir. Ve bir yetişkin gibi davranmak zorundadır. Daha fazla yazmayacağım bu konuyu hayırlı forumlar sizlere.