lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşi yapan firma gidip noterde gerekli işlemi başlatmış, sizce durumdan memnun olsa böyle birşey yapar mıydı? Şahsen bence sonuna kadar haklı.
Ben firma haklı haksız demedim, küçük kardeşimizin linç edilmesine sadece karşı durdum. Ve karşı duyduğum ve haksızlık olarak gördüğüm tek şeyde "fiyat politikasıydı" onun dışında fazla da bir şey diyemem.