• 24-10-2025, 14:41:42
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PHP lamerleri heryerde sizin nesliniz tükendi sanıyordum PHP denilen şeyin devride bitti ya hani zaten olduğu zamanlardada basitti react native geçmekle düzgün bir karar almissin en azından kendi işini duzgunce yaparsın ordan burdan tema alamazsın diye düşünüyorum nitekim zaten mobil alanı istediğin özelliklere sahip birşey bulamazsın
    Ben sana hakaret etmedim, sen bilmediğin kişiye hakaret ediyorsun aferin sana çocuk.
    Php' nin devri bitmedi daha yeni başlıyor:
    GitHub - laravel/laravel: Laravel is a web application framework with expressive, elegant syntax. We’ve already laid the foundation for your next big idea — freeing you to create without sweating the small things.

    Şuanda dünya üzerinde aktif kullanılan sitelerin %80i php/linux kullanmakta. Beğenmediğin sektör ve programalama dili yılda milyarlarca dolar kazanıyor/kazandırıyor. Backendi Installation - Lumen - PHP Micro-Framework By Laravel ile yazdığım çok oluyor. Api yazarken aşırı derecede iş görüyor, öneririm.

    Ama sen yazamazsın ki daha abaküs ile dört işlem öğrenmen gerekli 😂😂😂
  • 24-10-2025, 14:42:18
    efecakirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam paşam, bu mantıkla bakarsak babanın derdi seni neden geriyor?
    Çünkü benim babam hani ya yabancı birisi değil ailemden birisi ya hani ve sözde firma adamın parasını kötü bir iscilik ile alıyorya hani kendiside bu islerden anlamayqn birisi babamın amacı müşteri çekip işlerini arttırmak o kadar firma müşteri odaklı olduğunu belirtip amacın ne olduğunu ve ona göre yol izlemeyi bile teklif etmemiş profesyonellik sıfır ve bu firmanın bana senior olduğunu iddia bile ettiniz çok ironik madem o kadar bilgisi var detaylıca sersin herşeyi özrümü dilerim ben
  • 24-10-2025, 14:44:13
    daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çünkü benim babam hani ya yabancı birisi değil ailemden birisi ya hani ve sözde firma adamın parasını kötü bir iscilik ile alıyorya hani kendiside bu islerden anlamayqn birisi babamın amacı müşteri çekip işlerini arttırmak o kadar firma müşteri odaklı olduğunu belirtip amacın ne olduğunu ve ona göre yol izlemeyi bile teklif etmemiş profesyonellik sıfır ve bu firmanın bana senior olduğunu iddia bile ettiniz çok ironik madem o kadar bilgisi var detaylıca sersin herşeyi özrümü dilerim ben
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • 24-10-2025, 14:44:24
    lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sana hakaret etmedim, sen bilmediğin kişiye hakaret ediyorsun aferin sana çocuk.
    Php' nin devri bitmedi daha yeni başlıyor:
    GitHub - laravel/laravel: Laravel is a web application framework with expressive, elegant syntax. We’ve already laid the foundation for your next big idea — freeing you to create without sweating the small things.

    Şuanda dünya üzerinde aktif kullanılan sitelerin %80i php/linux kullanmakta. Beğenmediğin sektör ve programalama dili yılda milyarlarca dolar kazanıyor/kazandırıyor. Backendi Installation - Lumen - PHP Micro-Framework By Laravel ile yazdığım çok oluyor. Api yazarken aşırı derecede iş görüyor, öneririm.

    Ama sen yazamazsın ki daha abaküs ile dört işlem öğrenmen gerekli 😂😂😂
    Laraveli zor ve çok amaçlı birsey gibi göstermen çok komik olmuş kendi tercihin ben buna birşey diyemem ama yapamazsın demek haddine olmadığını düşünüyorum nitekim bilgim ve yeterliliğim konusunda birtane siteye bakarak yorum yapan sensin
  • 24-10-2025, 14:44:47
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çünkü benim babam hani ya yabancı birisi değil ailemden birisi ya hani ve sözde firma adamın parasını kötü bir iscilik ile alıyorya hani kendiside bu islerden anlamayqn birisi babamın amacı müşteri çekip işlerini arttırmak o kadar firma müşteri odaklı olduğunu belirtip amacın ne olduğunu ve ona göre yol izlemeyi bile teklif etmemiş profesyonellik sıfır ve bu firmanın bana senior olduğunu iddia bile ettiniz çok ironik madem o kadar bilgisi var detaylıca sersin herşeyi özrümü dilerim ben
    HÜÜÜÜÜ BABAM İŞİ BANA DEĞİL AJANSA VERDİ HÜÜÜÜ
    HOBİ OLARAK YAPIYORUM HÜÜÜÜÜ
    TÜRKÇEYİ DÜZGÜN KULLANAMIYORUM HÜÜÜÜ
    VERGİ VERMİYORUM, FATURA KESMİYORUM HÜÜÜÜ
    BANA YOL GÖSTERMEYE VEYA LAF ANLATMAYA ÇALIŞANLARA WORDPRESSÇİ DİYORUM
    çünkü ben bir "Ahrazım"
  • 24-10-2025, 14:45:22
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Laraveli zor ve çok amaçlı birsey gibi göstermen çok komik olmuş kendi tercihin ben buna birşey diyemem ama yapamazsın demek haddine olmadığını düşünüyorum nitekim bilgim ve yeterliliğim konusunda birtane siteye bakarak yorum yapan sensin
    1 tane proje dışında proje yapmadığını söyleyen zaten sensin, çocuk.
    Hobi olarak bu işi yaptığını söyleyen sensin. Referans olmadığını söyleyen sensin.
    Neye bakarak karar vereyim ? Yapabildiğin birşey yokki zaten.

    Varsa göster görelim bakalım hadi hodri meydan.
  • 24-10-2025, 14:46:11
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hobi amaçlı şeyler dışında aman aman yaptığım birşey yok buraya kendimi kanıtlamaya değil haksız kazancı göstermek için geldim kendimi kanıtlamak istesem yeteneksizsiniz gibi bir prgrama falan yazardım burası yerine bilgimi sorgulamaniz saçma az çok bilgim var ki bu fiyata verilen işin boş olduğunu anlayabiliyorum
    Bunu yazdığın için teşekkür ederim demek ki baban geri zekalı değilmiş çok şükür.
    Sana tavsiyem Babanı ve Kendini daha fazla rezil etme ve kendini geliştir. 30 40 yaşında Anne bana para ver demek zorunda kalma
  • 24-10-2025, 14:46:28
    EfeHan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayetim var bölümüne ilgili kişiyi, ilgili işlemi konu olarak açın, burada vaktinizi harcamayın.
    Bunların hepsi aynı hakliyken haksiza düşüp birde forumdan ban yemek istemiyorum bunlar iflah olmuyor hepsi wordpress kullanıp emegimle yaptığım şeye ai diye sallıyor lamerden öte ve milletin parasını alıp ucuz işçilik vermekten öte birşey yaptıklarını düşünmemeye başladım
  • 24-10-2025, 14:47:17
    Genç arkadaş hayatın sillesini erken yiyecek gibi duruyor. Hele ki sağlam bir avukata düşerse vay haline vay. Avukat bey 30 sayfayıda incelerse daha çok başını ağrıtacak beyan vermiş ve bir çok uyarıya rağmen iftira ve markayı zedelemeyede devam etmiş.
    Ek olarak vergi kaçırdığını alenen beyan eden yorumlarıda mevcut. Bir yerde iş yapıyoruz 1000 tlye diyor. Diğer yerde vergi mükellefi olmadığını belirtiyor gerçekten trajikomik bir durum. Sırf adına vergı daıresıne sıkayette bulunsan aldıgın paralara kesmedıgın faturalara kadar sorusturma yersin