Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çünkü benim babam hani ya yabancı birisi değil ailemden birisi ya hani ve sözde firma adamın parasını kötü bir iscilik ile alıyorya hani kendiside bu islerden anlamayqn birisi babamın amacı müşteri çekip işlerini arttırmak o kadar firma müşteri odaklı olduğunu belirtip amacın ne olduğunu ve ona göre yol izlemeyi bile teklif etmemiş profesyonellik sıfır ve bu firmanın bana senior olduğunu iddia bile ettiniz çok ironik madem o kadar bilgisi var detaylıca sersin herşeyi özrümü dilerim ben
HÜÜÜÜÜ BABAM İŞİ BANA DEĞİL AJANSA VERDİ HÜÜÜÜ
HOBİ OLARAK YAPIYORUM HÜÜÜÜÜ
TÜRKÇEYİ DÜZGÜN KULLANAMIYORUM HÜÜÜÜ
VERGİ VERMİYORUM, FATURA KESMİYORUM HÜÜÜÜ
BANA YOL GÖSTERMEYE VEYA LAF ANLATMAYA ÇALIŞANLARA WORDPRESSÇİ DİYORUM
çünkü ben bir "Ahrazım"