Genç arkadaş hayatın sillesini erken yiyecek gibi duruyor. Hele ki sağlam bir avukata düşerse vay haline vay. Avukat bey 30 sayfayıda incelerse daha çok başını ağrıtacak beyan vermiş ve bir çok uyarıya rağmen iftira ve markayı zedelemeyede devam etmiş.
Ek olarak vergi kaçırdığını alenen beyan eden yorumlarıda mevcut. Bir yerde iş yapıyoruz 1000 tlye diyor. Diğer yerde vergi mükellefi olmadığını belirtiyor gerçekten trajikomik bir durum. Sırf adına vergı daıresıne sıkayette bulunsan aldıgın paralara kesmedıgın faturalara kadar sorusturma yersin