EfeHan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayetim var bölümüne ilgili kişiyi, ilgili işlemi konu olarak açın, burada vaktinizi harcamayın.
Bunların hepsi aynı hakliyken haksiza düşüp birde forumdan ban yemek istemiyorum bunlar iflah olmuyor hepsi wordpress kullanıp emegimle yaptığım şeye ai diye sallıyor lamerden öte ve milletin parasını alıp ucuz işçilik vermekten öte birşey yaptıklarını düşünmemeye başladım