• 24-10-2025, 14:02:58
    BadSoul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşçilik yok yok diyorsunda. En basit haliyle firmanın temayı satın alıp kurması ve içeriklerini değiştirmesi bile bir işçiliktir. Bu iş için isterse 10.000 isterse 20.000 ister herkesin fiyatı farklı siz fiyatı kabul ettikten iş teslim edildikten sonra dönüp konuşursan yok basit yok işçilik sıfır gibi demezler mi adama çok biliyorsan gidip kendin yapıp babana verseydin. Konuya yorumlar geldikçe ilk açtığındaki söylemlerin ile sonraki söylemlerin bile değişti. Burada bir sürü insan sana yol göstermeye çalışmış onlara bile boş yapmışsın, git özür dile firmadan, seni dava ederse çok uğraşırsın.
    Ozaman başta konusurken direkt IBAN atıp ödeme almadan önce ben işimi söyle söyle yapıyorum bunlara rağmen satın almak istiyor musunuz diye babamı aydınlatıp öyle alışverişi tamamlasaydı ben müşteriler revize almasın diye her detayı soruyorum neden bu çabayı benden yüksek ücret talep eden birinde göremiyorum üstelik firma birde
  • 24-10-2025, 14:07:30
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ozaman başta konusurken direkt IBAN atıp ödeme almadan önce ben işimi söyle söyle yapıyorum bunlara rağmen satın almak istiyor musunuz diye babamı aydınlatıp öyle alışverişi tamamlasaydı ben müşteriler revize almasın diye her detayı soruyorum neden bu çabayı benden yüksek ücret talep eden birinde göremiyorum üstelik firma birde
    Bence babanı konuya davet etmelisin yada neden bananın Geri zekalı olduğu konusunda ısrar ettiğini açıkla ?


    Konu dışı:
    Hala cevap vermedin
  • 24-10-2025, 14:08:07
    adam haklı beyler 1 saatlik işe 10.000 tl alınmaz, istediği kadar çalışanı olsun gideri olsun, yazdığı bir kodlama yoksa, sonuçta ameliyat yapmıyor. herkes gelmiş burada elemanı eleştiriyor ama bence eleman haklı.
  • 24-10-2025, 14:08:23
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence babanı konuya davet etmelisin yada neden bananın Geri zekalı olduğu konusunda ısrar ettiğini açıkla ?


    Konu dışı:
    Hala cevap vermedin
    hocam beni güldürdünüz Allah'da sizi güldürsün.
  • 24-10-2025, 14:08:34
    Fırından ekmek aldığında da soruyor musun, unu ne kadara aldın, odunu nerden buldun, ateşi sen mi icat ettin diye. Ekmeğinde kendin uretsen 5 liraya maaledersin Max.
  • 24-10-2025, 14:10:29
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence babanı konuya davet etmelisin yada neden bananın Geri zekalı olduğu konusunda ısrar ettiğini açıkla ?


    Konu dışı:
    Hala cevap vermedin
    İşlerimi yaptigim platforma geçebiliriz eğer ciddiyseniz istediğiniz işi yapabilirim benlik sorun yok beğeninize sunup revizede yapabilirim bunlar basit şeyler dm gelin
  • 24-10-2025, 14:10:39
    EfeHan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam haklı beyler 1 saatlik işe 10.000 tl alınmaz, istediği kadar çalışanı olsun gideri olsun, yazdığı bir kodlama yoksa, sonuçta ameliyat yapmıyor. herkes gelmiş burada elemanı eleştiriyor ama bence eleman haklı.
    Kusura bakma ama 15 DK sırt üstü yattı diye 200-300 USD alan

    Yapabilen yapsın kimsenin elini tutan yok
  • 24-10-2025, 14:12:02
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusura bakma ama 15 DK sırt üstü yattı diye 200-300 USD alan

    Yapabilen yapsın kimsenin elini tutan yok
    bende yapabilirim 1 saatte o işi lakin, 10.000 tl çok.
  • 24-10-2025, 14:12:05
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlerimi yaptigim platforma geçebiliriz eğer ciddiyseniz istediğiniz işi yapabilirim benlik sorun yok beğeninize sunup revizede yapabilirim bunlar basit şeyler dm gelin
    İşleri yaptığın platformu burayada at herkes görsün, belki iş yaptırmak isterler.
    Ayrıca yaptığın işleri/referansları paylaş herkes görsün neler yapabildiğini.