adam haklı beyler 1 saatlik işe 10.000 tl alınmaz, istediği kadar çalışanı olsun gideri olsun, yazdığı bir kodlama yoksa, sonuçta ameliyat yapmıyor. herkes gelmiş burada elemanı eleştiriyor ama bence eleman haklı.