BadSoul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşçilik yok yok diyorsunda. En basit haliyle firmanın temayı satın alıp kurması ve içeriklerini değiştirmesi bile bir işçiliktir. Bu iş için isterse 10.000 isterse 20.000 ister herkesin fiyatı farklı siz fiyatı kabul ettikten iş teslim edildikten sonra dönüp konuşursan yok basit yok işçilik sıfır gibi demezler mi adama çok biliyorsan gidip kendin yapıp babana verseydin. Konuya yorumlar geldikçe ilk açtığındaki söylemlerin ile sonraki söylemlerin bile değişti. Burada bir sürü insan sana yol göstermeye çalışmış onlara bile boş yapmışsın, git özür dile firmadan, seni dava ederse çok uğraşırsın.
Ozaman başta konusurken direkt IBAN atıp ödeme almadan önce ben işimi söyle söyle yapıyorum bunlara rağmen satın almak istiyor musunuz diye babamı aydınlatıp öyle alışverişi tamamlasaydı ben müşteriler revize almasın diye her detayı soruyorum neden bu çabayı benden yüksek ücret talep eden birinde göremiyorum üstelik firma birde