EfeHan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adam haklı beyler 1 saatlik işe 10.000 tl alınmaz, istediği kadar çalışanı olsun gideri olsun, yazdığı bir kodlama yoksa, sonuçta ameliyat yapmıyor. herkes gelmiş burada elemanı eleştiriyor ama bence eleman haklı.
Kusura bakma ama 15 DK sırt üstü yattı diye 200-300 USD alan

Yapabilen yapsın kimsenin elini tutan yok