• 24-10-2025, 13:44:11
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütün parasini alemlerde yese gram içim acımazdı en azından eğlenmiş banane derdim burda hiçbir getirisi yok bunun bize isteğine gelirsem 2 kişiyiz fronta arkadaşım backendle ben ilgileniyorum istenen özellikler neler default bir iş için müşteri çekmek gibi bir amacınız mı var yoksa daha spesifik işlemler yapan bir siteye mi duruma göre indirim bile yaparım çünkü zor bir tarafı yok ama istenilen şeyi teslim etmek bu işin doğrusu
    2 kişisiniz ve 800-1000 TL arası iş yapıyorsunuz hmmmm
  • 24-10-2025, 13:46:51
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi kaçırma gibi bir durum söz konusu değil çünkü vergi ile mükellef değilim şuan ve neden herkes aynı evde yaşadığımı veya kendi hayatım olmadığı düşüncesi ile beni linçlemeye kalkıyor çözemedim kemiksiz 10k olmasada temayi zaten tek seferlik alıyor sanki her musteriye aynı ayrı alıyormuş gibi göstermişti ki aynı tema korsan olarak ücretsiz firmanın nasıl bunu elde ettiğide meçhul ve kendisi yaptığı bir tema değil kendileri yapıp bunlar bizim temalarımız deseydi yine işin içinde bir işçilik olurdu
    Vergi mükellefi olmadığını söylüyorsun, fakat bu işlerden 500₺-1000₺ gibi ücretler kazandığını söylüyorsun, söyledin. Ticari olarak 1₺ bile kazansan vergi vermek zorundasın bunu biliyor musun ? Vergi mükellefi olmaman, vergi ödememen gerekmediğini göstermez. Birde şöyle yanlış bir bilgi veriyorsun:
    Yıllık gelir 1.580.000 geçmediği sürece fatura kesmeye gerek yok
    İnanılmaz bilgisiz,tecrübesiz ve kendinle çelişiyorsun. Sana daha fazla yazıp kendimi yormak istemem. Sen asla akıllanmazsın. Hayat boyu vergi kaçırıp bedavaya staj yapmaya devam et. Çıkarken yerlere paspas atmayı unutma sakın!


    Ayrıca bu şekilde insan/firmaları bilmediğin konularda karalamaktan vazgeç:
  • 24-10-2025, 13:47:31
    lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine bilmediğin konularda bilmeden konuşuyorsun. Themeforest üzerinde bazı temalarda lisans sistemi var temayı full package almadıysa. Her domain için ayrı lisans almak zorunda. 69usd+3fee+13.8tax 1 domain lisanslı tema 85.8usd' ye gelmekte. (3600₺ yapmakta.)
    Full package alırsa ise 200usd den fazla öder. Birden çok sitede kullanabilir.

    Ben bu firmayı tanımam etmem fakat emin olmadığın konularda halen firmayı karalamaya devam ediyorsun. Sen bu firmanın korsan birşeyler kullandığını kanıtlayabilir misin? Silersin diye ekran görüntüsü alıyorum:
    Doğrudan korsan yolla almış gibi bir ifade yok ortada onu geçtim ödediği üyelik konusunda söyle söyle bir ödeme var şeklinde onunda bilgisini vermesi gerekiyordu ki öyle bir konuşmada aralarında geçmiyor benim söyle söyle giderlerime göre fatura keseceğim dese ve babam bunu kabul etmiş olsa umrumda olmazdı bilgi vermeden kafasına göre yapıp böyle ücretler alması etik mi tartışılır
  • 24-10-2025, 13:49:36
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğrudan korsan yolla almış gibi bir ifade yok ortada onu geçtim ödediği üyelik konusunda söyle söyle bir ödeme var şeklinde onunda bilgisini vermesi gerekiyordu ki öyle bir konuşmada aralarında geçmiyor benim söyle söyle giderlerime göre fatura keseceğim dese ve babam bunu kabul etmiş olsa umrumda olmazdı bilgi vermeden kafasına göre yapıp böyle ücretler alması etik mi tartışılır
    Hiç kimse hiç kimseye sormadığı bir bilgiyi vermek zorunda değil. Baban bu bilgiyi talep etti, talep edilen firma bu bilgiyi vermedi mi ?
    Etik mi tartışılır hukuğun alanına girmez. Hukuk etik ile ilgilenmez. Yazdığın cümleye bakarsak karşı firmayı yine zan altında bırakıyorsun. Korsan mı almış ne yapmış bilmiyorum diyorsun. O zaman bilmediğin konularda yorum yapmayacaksın.
  • 24-10-2025, 13:50:29
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi kaçırma gibi bir durum söz konusu değil çünkü vergi ile mükellef değilim şuan ve neden herkes aynı evde yaşadığımı veya kendi hayatım olmadığı düşüncesi ile beni linçlemeye kalkıyor çözemedim kemiksiz 10k olmasada temayi zaten tek seferlik alıyor sanki her musteriye aynı ayrı alıyormuş gibi göstermişti ki aynı tema korsan olarak ücretsiz firmanın nasıl bunu elde ettiğide meçhul ve kendisi yaptığı bir tema değil kendileri yapıp bunlar bizim temalarımız deseydi yine işin içinde bir işçilik olurdu
    bunlar senin sorunun değil para senin değil iş senin değil Adam geldi açıklama yaptı ama sen ısrarla sorularımdan kaçıyorsun



    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütün parasini alemlerde yese gram içim acımazdı en azından eğlenmiş banane derdim burda hiçbir getirisi yok bunun bize isteğine gelirsem 2 kişiyiz fronta arkadaşım backendle ben ilgileniyorum istenen özellikler neler default bir iş için müşteri çekmek gibi bir amacınız mı var yoksa daha spesifik işlemler yapan bir siteye mi duruma göre indirim bile yaparım çünkü zor bir tarafı yok ama istenilen şeyi teslim etmek bu işin doğrusu
    Vergi mükellefi değilsin ama ücretli iş yapıyorsun 14 yaşındaki oğlum Arkadaşlarına ücretli servis verince fatura kesmesi gerektiğini biliyor ve kestiriyor sen hala haklı çıkma derdindesin.

    Sana aldığın ücretin 10 katını vereyi diyorum Hiç görmüyorsun Milletin işini beğenmiyorsun ama İş gösteremiyorsun. Tek savunman 19 yaşındayım !!!!!! Ben 20 yaşında dağda tim yönetiyordum Afrika'da 14 yaşında general var Biraz büyü gerçek hayata geç artık yoksa yakında aç kalırsın
  • 24-10-2025, 13:50:52
    lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi mükellefi olmadığını söylüyorsun, fakat bu işlerden 500₺-1000₺ gibi ücretler kazandığını söylüyorsun, söyledin. Ticari olarak 1₺ bile kazansan vergi vermek zorundasın bunu biliyor musun ? Vergi mükellefi olmaman, vergi ödememen gerekmediğini göstermez. Birde şöyle yanlış bir bilgi veriyorsun:
    Yıllık gelir 1.580.000 geçmediği sürece fatura kesmeye gerek yok
    İnanılmaz bilgisiz,tecrübesiz ve kendinle çelişiyorsun. Sana daha fazla yazıp kendimi yormak istemem. Sen asla akıllanmazsın. Hayat boyu vergi kaçırıp bedavaya staj yapmaya devam et. Çıkarken yerlere paspas atmayı unutma sakın!


    Ayrıca bu şekilde insan/firmaları bilmediğin konularda karalamaktan vazgeç:
    Fiyatı yanlış yazmışım yıllık hasılat 1.100.000 geçmediği sürece vergiden muafım bunu bilerek yapıyorum ve ucuza yaptığım için hepsi cebime kalmış oluyor ve milletide fahiş fiyattan zorlamak yerine hem kendi cebime giren giriyor hem müşteri memnun kalıyor babamın memnun görünmesi tamamen bilgilendirilmediği veya konu hakkında bilgi sahibi olmadığı bir yer olduğu için
  • 24-10-2025, 13:52:13
    R10'DA İLK | 81 İL SCRİPT
    Firma sahibine Allah yardım etsin @AlaskaMedya;.
    Konu sahibi arkadaşın bu konudan ders çıkarıp, alacağı cezanın ona büyük bir akıl parası olması dileğiyle.

    Baban, sana değil de dışarıya yaptırdıysa bu tavırlarını görmüş demektir.
    İyi çalışmalar
  • 24-10-2025, 13:52:38
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunlar senin sorunun değil para senin değil iş senin değil Adam geldi açıklama yaptı ama sen ısrarla sorularımdan kaçıyorsun





    Vergi mükellefi değilsin ama ücretli iş yapıyorsun 14 yaşındaki oğlum Arkadaşlarına ücretli servis verince fatura kesmesi gerektiğini biliyor ve kestiriyor sen hala haklı çıkma derdindesin.

    Sana aldığın ücretin 10 katını vereyi diyorum Hiç görmüyorsun Milletin işini beğenmiyorsun ama İş gösteremiyorsun. Tek savunman 19 yaşındayım !!!!!! Ben 20 yaşında dağda tim yönetiyordum Afrika'da 14 yaşında general var Biraz büyü gerçek hayata geç artık yoksa yakında aç kalırsın
    19 yaşındayım diye bir savunma yapmadım ve askerlikle övünmek ne kadar doğru emin değilim kimin ne sağlık veya hayat şartlarında olduğunu bilmeden yapmışsın bana fiyat teklif ediyorsun ama benim sorumu yanıtlamıyorsun istediğin üründeki beklediğin amacın ne olduğunu soruyorum
  • 24-10-2025, 13:53:36
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatı yanlış yazmışım yıllık hasılat 1.100.000 geçmediği sürece vergiden muafım bunu bilerek yapıyorum ve ucuza yaptığım için hepsi cebime kalmış oluyor ve milletide fahiş fiyattan zorlamak yerine hem kendi cebime giren giriyor hem müşteri memnun kalıyor babamın memnun görünmesi tamamen bilgilendirilmediği veya konu hakkında bilgi sahibi olmadığı bir yer olduğu için
    Hasılat ne dostum ciro' dur o. Ayrıca "yıllık hasılat 1.100.000 geçmediği sürece vergiden muaf " bu söylediğin cümlenin kanun maddesini resmi gazete üzerinden ekran görüntüsü olarak atar mısın ? Böyle bir vergi muafiyeti yok, bunu kendin uyduruyorsun.

    1. Fatura Kesme Zorunluluğu Ne Zaman Doğar?
    
    Türkiye’de Vergi Usul Kanunu (VUK)’a göre, bir kişi ya da işletme mal veya hizmet satışı yaptığında fatura (veya muadili belge) düzenlemek zorundadır.
    Bu zorunluluk gelir miktarına değil, yapılan işlemin niteliğine bağlıdır.
    
    Yani:
    
    Bir satış ya da hizmet işlemi varsa,
    
    Bu işlem belirli bir tutarın üzerindeyse (2025 için KDV dahil 9.900 TL sınırı),
    → Fatura kesilmesi zorunludur.