• 24-10-2025, 13:32:43
    efecakirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ısrarla anlamıyorsunuz, bir işin hakkını siz değil satıcı belirler, müşterinin işine geliyorsa alır ticaret biter.
    Müşteriyi bilgilendirmeden satış yapıp işin hakkını verdim demek kendini kandırmak olmuyor mu sencede tüm detayları okuduğuna emin misin firma bilgi vermiyor söyle söyle olacak kabul ediyormusun gibi bir konusma yok ibani göndermis ödemenin yarısını aldığında hazır temayı wordpress kurup cf bağlayıp teslim etmiş(herşey hala onun üzerine teslim edilen birşey yok)
  • 24-10-2025, 13:34:10
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteriyi bilgilendirmeden satış yapıp işin hakkını verdim demek kendini kandırmak olmuyor mu sencede tüm detayları okuduğuna emin misin firma bilgi vermiyor söyle söyle olacak kabul ediyormusun gibi bir konusma yok ibani göndermis ödemenin yarısını aldığında hazır temayı wordpress kurup cf bağlayıp teslim etmiş(herşey hala onun üzerine teslim edilen birşey yok)
    forum kuralları gereği bir şey diyemiyorum
  • 24-10-2025, 13:34:55
    lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalan eksiklikleride sen yap o zaman, babana yardımcı ol. Memnun değilsende fiyattan kendi uygun yollu hostingine taşı projeyi. Babanda ne yapmak istiyorsa onu yapsın. Seni ilgilendiren ne burda ? Ayrıca bu saatten sonra bu firma ne sana ne babana cevap vermek zorunda mı ? Konu açmadığın platform kalmamış gibi maşşallah. Reddit, r10 vs. vs.

    10bin ₺ lik iş için 50bin ₺ lik efor sart etmene değdi mi ? Çok boş vaktin varsa, babanın sitesini geliştir o halde.
    Babamın sitesini geliştirecek kişi ben değilim ödemeyi alan kişi tam tekmil bir iş servis etmeli ben onun eksiklerini tamamlayacak kölesi değilim yada versin iadenin yarısını devretsin herseyi üstüme domain wordpress ne varsa transferlesin bana
  • 24-10-2025, 13:36:22
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten giden gitti ben iade derdinde değilim bu yaptığı şeyi başka adamlarada yapmaması için açtım tam olarak postu çünkü işçilik olmadan 10k alıyor çok ironik yaptığı bir iş yok hazır temayı yerleştir yazı fotoğraf değiştir bagla cfyi gec
    halen boyundan büyük konuşmaya devam ediyorsun. sana göre işçilik olmaması işçilik olmadığı veya emek olmadığı anlamına gelmez.
    herkes senin gibi vergisiz kayıtsız ticaret yapıp para kazanmıyor. Tema için 3000₺ ödemiş 2000₺kdv kaldı 5000₺ zaten. Daha burdan gelir vergisi ve stopaj verecek.
    İşi kemiksiz 10.000₺ ye yapılmış gibi lanse etmekten vazgeç bence.

    Herkes senin gibi vergisiz, faturasız iş yapmak zorunda da değil ayrıca. Burda vergi kaçıran sensin birde ahkam kesiyorsun. Yok 500₺ye 1000₺ye iş yapıyorum diye tabi yaparsın 1 kuruş vergi vermeden.
    Babanın ödediği interneti kullan, babanın ödediği doğalgaz/klima ile ısın. Babanın aldığı bilgisayar ile iş yap.
    Gerçek dünyada işler böyle yürümüyor. Herşeyi kendi paramız ile alıyoruz. Ve vergi ödüyoruz haberin olsun.
  • 24-10-2025, 13:37:19
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babamın sitesini geliştirecek kişi ben değilim ödemeyi alan kişi tam tekmil bir iş servis etmeli ben onun eksiklerini tamamlayacak kölesi değilim yada versin iadenin yarısını devretsin herseyi üstüme domain wordpress ne varsa transferlesin bana
    Aynı şekilde o firma da senin kölen değil. Adam kendi sunucusunu kullanıyorsa sana sadece backup vermekle mükellef. İadesinin yarısını devretme kısmı mahkemede çözülür. Çünkü dijital ürünlerde iade yoktur. Paranın yarısını geri ver gibi bir kanun yok. Sen kanun koyucu falan değilsin.
  • 24-10-2025, 13:39:50
    Son kez Söylüyorum :
    Bana 15.000 Özel tasarım site yap
    Veya Herkesin yaptığı WP siteden yap
    Bir kaç referans iş göster

    Bu söyleyeceğim aklıma gelmezdi ama Babanın yerinde olsam Bütün paramı alemlerde yerdim
  • 24-10-2025, 13:40:07
    lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    halen boyundan büyük konuşmaya devam ediyorsun. sana göre işçilik olmaması işçilik olmadığı veya emek olmadığı anlamına gelmez.
    herkes senin gibi vergisiz kayıtsız ticaret yapıp para kazanmıyor. Tema için 3000₺ ödemiş 2000₺kdv kaldı 5000₺ zaten. Daha burdan gelir vergisi ve stopaj verecek.
    İşi kemiksiz 10.000₺ ye yapılmış gibi lanse etmekten vazgeç bence.

    Herkes senin gibi vergisiz, faturasız iş yapmak zorunda da değil ayrıca. Burda vergi kaçıran sensin birde ahkam kesiyorsun. Yok 500₺ye 1000₺ye iş yapıyorum diye tabi yaparsın 1 kuruş vergi vermeden.
    Babanın ödediği interneti kullan, babanın ödediği doğalgaz/klima ile ısın. Babanın aldığı bilgisayar ile iş yap.
    Gerçek dünyada işler böyle yürümüyor. Herşeyi kendi paramız ile alıyoruz. Ve vergi ödüyoruz haberin olsun.
    Vergi kaçırma gibi bir durum söz konusu değil çünkü vergi ile mükellef değilim şuan ve neden herkes aynı evde yaşadığımı veya kendi hayatım olmadığı düşüncesi ile beni linçlemeye kalkıyor çözemedim kemiksiz 10k olmasada temayi zaten tek seferlik alıyor sanki her musteriye aynı ayrı alıyormuş gibi göstermişti ki aynı tema korsan olarak ücretsiz firmanın nasıl bunu elde ettiğide meçhul ve kendisi yaptığı bir tema değil kendileri yapıp bunlar bizim temalarımız deseydi yine işin içinde bir işçilik olurdu
  • 24-10-2025, 13:43:20
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son kez Söylüyorum :
    Bana 15.000 Özel tasarım site yap
    Veya Herkesin yaptığı WP siteden yap
    Bir kaç referans iş göster

    Bu söyleyeceğim aklıma gelmezdi ama Babanın yerinde olsam Bütün paramı alemlerde yerdim
    Bütün parasini alemlerde yese gram içim acımazdı en azından eğlenmiş banane derdim burda hiçbir getirisi yok bunun bize isteğine gelirsem 2 kişiyiz fronta arkadaşım backendle ben ilgileniyorum istenen özellikler neler default bir iş için müşteri çekmek gibi bir amacınız mı var yoksa daha spesifik işlemler yapan bir siteye mi duruma göre indirim bile yaparım çünkü zor bir tarafı yok ama istenilen şeyi teslim etmek bu işin doğrusu
  • 24-10-2025, 13:44:08
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi kaçırma gibi bir durum söz konusu değil çünkü vergi ile mükellef değilim şuan ve neden herkes aynı evde yaşadığımı veya kendi hayatım olmadığı düşüncesi ile beni linçlemeye kalkıyor çözemedim kemiksiz 10k olmasada temayi zaten tek seferlik alıyor sanki her musteriye aynı ayrı alıyormuş gibi göstermişti ki aynı tema korsan olarak ücretsiz firmanın nasıl bunu elde ettiğide meçhul ve kendisi yaptığı bir tema değil kendileri yapıp bunlar bizim temalarımız deseydi yine işin içinde bir işçilik olurdu
    Yine bilmediğin konularda bilmeden konuşuyorsun. Themeforest üzerinde bazı temalarda lisans sistemi var temayı full package almadıysa. Her domain için ayrı lisans almak zorunda. 69usd+3fee+13.8tax 1 domain lisanslı tema 85.8usd' ye gelmekte. (3600₺ yapmakta.)
    Full package alırsa ise 200usd den fazla öder. Birden çok sitede kullanabilir.

    Ben bu firmayı tanımam etmem fakat emin olmadığın konularda halen firmayı karalamaya devam ediyorsun. Sen bu firmanın korsan birşeyler kullandığını kanıtlayabilir misin? Silersin diye ekran görüntüsü alıyorum: