efecakirr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Babam bana sormadan wordpress site satın almış 10k TLye yardım
474
●36.476
- 24-10-2025, 13:32:43Müşteriyi bilgilendirmeden satış yapıp işin hakkını verdim demek kendini kandırmak olmuyor mu sencede tüm detayları okuduğuna emin misin firma bilgi vermiyor söyle söyle olacak kabul ediyormusun gibi bir konusma yok ibani göndermis ödemenin yarısını aldığında hazır temayı wordpress kurup cf bağlayıp teslim etmiş(herşey hala onun üzerine teslim edilen birşey yok)
- 24-10-2025, 13:34:10forum kuralları gereği bir şey diyemiyorumDaeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2025, 13:34:55Babamın sitesini geliştirecek kişi ben değilim ödemeyi alan kişi tam tekmil bir iş servis etmeli ben onun eksiklerini tamamlayacak kölesi değilim yada versin iadenin yarısını devretsin herseyi üstüme domain wordpress ne varsa transferlesin banalXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2025, 13:36:22halen boyundan büyük konuşmaya devam ediyorsun. sana göre işçilik olmaması işçilik olmadığı veya emek olmadığı anlamına gelmez.Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkes senin gibi vergisiz kayıtsız ticaret yapıp para kazanmıyor. Tema için 3000₺ ödemiş 2000₺kdv kaldı 5000₺ zaten. Daha burdan gelir vergisi ve stopaj verecek.
İşi kemiksiz 10.000₺ ye yapılmış gibi lanse etmekten vazgeç bence.
Herkes senin gibi vergisiz, faturasız iş yapmak zorunda da değil ayrıca. Burda vergi kaçıran sensin birde ahkam kesiyorsun. Yok 500₺ye 1000₺ye iş yapıyorum diye tabi yaparsın 1 kuruş vergi vermeden.
Babanın ödediği interneti kullan, babanın ödediği doğalgaz/klima ile ısın. Babanın aldığı bilgisayar ile iş yap.
Gerçek dünyada işler böyle yürümüyor. Herşeyi kendi paramız ile alıyoruz. Ve vergi ödüyoruz haberin olsun. - 24-10-2025, 13:37:19Aynı şekilde o firma da senin kölen değil. Adam kendi sunucusunu kullanıyorsa sana sadece backup vermekle mükellef. İadesinin yarısını devretme kısmı mahkemede çözülür. Çünkü dijital ürünlerde iade yoktur. Paranın yarısını geri ver gibi bir kanun yok. Sen kanun koyucu falan değilsin.Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2025, 13:40:07Vergi kaçırma gibi bir durum söz konusu değil çünkü vergi ile mükellef değilim şuan ve neden herkes aynı evde yaşadığımı veya kendi hayatım olmadığı düşüncesi ile beni linçlemeye kalkıyor çözemedim kemiksiz 10k olmasada temayi zaten tek seferlik alıyor sanki her musteriye aynı ayrı alıyormuş gibi göstermişti ki aynı tema korsan olarak ücretsiz firmanın nasıl bunu elde ettiğide meçhul ve kendisi yaptığı bir tema değil kendileri yapıp bunlar bizim temalarımız deseydi yine işin içinde bir işçilik olurdulXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2025, 13:43:20Bütün parasini alemlerde yese gram içim acımazdı en azından eğlenmiş banane derdim burda hiçbir getirisi yok bunun bize isteğine gelirsem 2 kişiyiz fronta arkadaşım backendle ben ilgileniyorum istenen özellikler neler default bir iş için müşteri çekmek gibi bir amacınız mı var yoksa daha spesifik işlemler yapan bir siteye mi duruma göre indirim bile yaparım çünkü zor bir tarafı yok ama istenilen şeyi teslim etmek bu işin doğrusucozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2025, 13:44:08Yine bilmediğin konularda bilmeden konuşuyorsun. Themeforest üzerinde bazı temalarda lisans sistemi var temayı full package almadıysa. Her domain için ayrı lisans almak zorunda. 69usd+3fee+13.8tax 1 domain lisanslı tema 85.8usd' ye gelmekte. (3600₺ yapmakta.)Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Full package alırsa ise 200usd den fazla öder. Birden çok sitede kullanabilir.
Ben bu firmayı tanımam etmem fakat emin olmadığın konularda halen firmayı karalamaya devam ediyorsun. Sen bu firmanın korsan birşeyler kullandığını kanıtlayabilir misin? Silersin diye ekran görüntüsü alıyorum:

