Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergi kaçırma gibi bir durum söz konusu değil çünkü vergi ile mükellef değilim şuan ve neden herkes aynı evde yaşadığımı veya kendi hayatım olmadığı düşüncesi ile beni linçlemeye kalkıyor çözemedim kemiksiz 10k olmasada temayi zaten tek seferlik alıyor sanki her musteriye aynı ayrı alıyormuş gibi göstermişti ki aynı tema korsan olarak ücretsiz firmanın nasıl bunu elde ettiğide meçhul ve kendisi yaptığı bir tema değil kendileri yapıp bunlar bizim temalarımız deseydi yine işin içinde bir işçilik olurdu
bunlar senin sorunun değil para senin değil iş senin değil Adam geldi açıklama yaptı ama sen ısrarla sorularımdan kaçıyorsun



Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bütün parasini alemlerde yese gram içim acımazdı en azından eğlenmiş banane derdim burda hiçbir getirisi yok bunun bize isteğine gelirsem 2 kişiyiz fronta arkadaşım backendle ben ilgileniyorum istenen özellikler neler default bir iş için müşteri çekmek gibi bir amacınız mı var yoksa daha spesifik işlemler yapan bir siteye mi duruma göre indirim bile yaparım çünkü zor bir tarafı yok ama istenilen şeyi teslim etmek bu işin doğrusu
Vergi mükellefi değilsin ama ücretli iş yapıyorsun 14 yaşındaki oğlum Arkadaşlarına ücretli servis verince fatura kesmesi gerektiğini biliyor ve kestiriyor sen hala haklı çıkma derdindesin.

Sana aldığın ücretin 10 katını vereyi diyorum Hiç görmüyorsun Milletin işini beğenmiyorsun ama İş gösteremiyorsun. Tek savunman 19 yaşındayım !!!!!! Ben 20 yaşında dağda tim yönetiyordum Afrika'da 14 yaşında general var Biraz büyü gerçek hayata geç artık yoksa yakında aç kalırsın