• 21-10-2025, 23:25:53
    #10
    punisher'a başlamayı planlıyorum
  • 21-10-2025, 23:38:30
    #11
    Dizi mi ne dizisi? TV bile izlemiyorum. Haberler Gerçekleri paylaşmıyorlar. Dizilerde sürekli ara bozma kavga çıkartma aldatma. Filmler desen zaten saçma hiç güzel yok. O yüzden izlemiyorum. Pcmden açıyorum yabancı aksiyon filmi izliyorum. Zaten ülke genelinde büyük bir şey olunca forumlardan yada sosyal ağlardan öğreniyorum.
  • 21-10-2025, 23:48:07
    #12
    Bu aralar yatmadan önce saat 02:00-03:30 arası Netflix'de Güneşin Karanlığında (The Lincoln Lawyer) dizisini izliyorum. Dizinin orijinal adıyla çevirisi ne alaka. Gerçi f**king negr*'yu "pis zenci", mother f**ker'ı da "anana lanet olsun", askeri dizilerde tümeni "bölük", yüzbaşıyı "kaptan", subayı da "memur" şeklinde çeviren dublajdan ne beklenir ki?
  • 22-10-2025, 01:07:01
    #13
    Aynı durumdayım uzun yıllardır TV'de dizi izlemiyorum.
  • 22-10-2025, 01:10:08
    #14
    Televizyona sadece maç olduğunda bakıyorum, eşref rüya dizisini takip ediyordum onuda artık youtubda yayınlamıyorlar sezon finalinden sonra izleyemedim
  • 22-10-2025, 02:18:59
    #15
    Belki 7 8 senedir Türk yapımı dizi izlemiyorum
  • 22-10-2025, 02:27:03
    #16
    Developer
    bir süredir primevideo platformundan izliyorum:
    the reacher
    fallout
    suits
    lotr güç yüzükleri
  • 22-10-2025, 20:57:04
    #17
    Eşref Rüya ve Tulsa King izliyorum bu aralar.
  • 22-10-2025, 21:08:00
    #18
    İzlemiyorum genel olarak sadece cuma akşamı vb. film izliyordum.
    Yazılı haftası geldi R10 dışında başka keyfim kalmicak.