Dizi mi ne dizisi? TV bile izlemiyorum. Haberler Gerçekleri paylaşmıyorlar. Dizilerde sürekli ara bozma kavga çıkartma aldatma. Filmler desen zaten saçma hiç güzel yok. O yüzden izlemiyorum. Pcmden açıyorum yabancı aksiyon filmi izliyorum. Zaten ülke genelinde büyük bir şey olunca forumlardan yada sosyal ağlardan öğreniyorum.