• 20-10-2025, 02:38:50
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Semotion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @DiscordTedarik; @Saitama;
    bir çok konuda altlı üstlü duruyoruz hep dikkatimi çekiyor. her masada varız : )
    Valla sanırım aktiflikten hocam
  • 20-10-2025, 02:40:09
    #11
    opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normalde yazılarını okuyorum ve seviyorum ama bu yazın bana biraz uzak, kopuk sebep sonuç ilişkisi pek kuramadığım sitemkar bir yazı gibi geldi.
    Selam olsun,

    Genelde kişisel yaşadıklarıma sitem eden konular açmıyorum ama öyle gelmiş olabilir yazarken o duruma maruz kalmış gibi yazarım genelde.
    Benim hayatımda bu tip durumlar pek olmaz ama etrafı gözlemlediğinde yaşananlar maalesef en azından benim görebildiğim bu şekilde.
    Yanlış görmüş olabilirim, bana denk gelmiş olabilir o kadar incesine girmedim ama benim tanık olduğum ve insanların zarar gördüğünü düşündüğüm bir durumdu.

    Güzel iltifatlarınız için teşekkür ederim.
    Kişisel yazmıyorsam açtığım konuların benim yaşadıklarımla ilgisi sıfır düzeyindedir, başkasının yaşamaması üzerine yazıyorum, en azından çalışıyorum.
    Seviliyorsunuz.
  • 20-10-2025, 02:47:59
    #12
    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam olsun,

    Genelde kişisel yaşadıklarıma sitem eden konular açmıyorum ama öyle gelmiş olabilir yazarken o duruma maruz kalmış gibi yazarım genelde.
    Benim hayatımda bu tip durumlar pek olmaz ama etrafı gözlemlediğinde yaşananlar maalesef en azından benim görebildiğim bu şekilde.
    Yanlış görmüş olabilirim, bana denk gelmiş olabilir o kadar incesine girmedim ama benim tanık olduğum ve insanların zarar gördüğünü düşündüğüm bir durumdu.

    Güzel iltifatlarınız için teşekkür ederim.
    Kişisel yazmıyorsam açtığım konuların benim yaşadıklarımla ilgisi sıfır düzeyindedir, başkasının yaşamaması üzerine yazıyorum, en azından çalışıyorum.
    Seviliyorsunuz.
    sağolasın dostum, sende öyle sırf profil fotoğrafından bile sempati duyuyorum sana karşı
    açıkçası ikili ilişkler benim nezdimde bir 3. kişinin gözlemiyle sonuca varılabilecek olaylar olmuyor pek. zira dışarıdan bakan ile içinde olan insanların duygu düşünce yaşanmışlık ve ruh halinde olamadığımız için çoğu zaman kendimizce bir kanıya varıp sonuç çıkartabiliyoruz fakat şunuda unutmamak lazım ki hayatımızda pek çok defa benzer olaylarda çoook sonrada ben yanlış değerlendirmişim gibilerinden pek çok konu oldu.

    Ben şahsen senin konunu ele alırsak insanları çoğu zaman kendi hallerine bırakıyorum, yorum ve mukayeselerimi kendi içimde yapıyorum. Fikir ve düşüncelerimi genelde en yakınımda kine eşime vs. paylaşırım sadece. toplumsal çürümüşlük ne yazık ki Türkiye'de her geçen gün katlanarak artıyor bunların başlıca sebepleri ekonomik, yanlış göç politikaları, eğitim sevilerinde ki düşüş ve bence en önemlisi aile yapılarında ki bozulmalar.

    konu nereden nereye gidiyor diye düşünüyor olabilirsin lakin ne yazık ki senin söylediğin konununda ne yazık bazı başlangıç noktaları var.

    Neyse dostum iş yapıyorum kafamı dağıttın iyice

    sevgiler.
  • 20-10-2025, 02:51:47
    #13
    Kişisel Rütbe
    Semotion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @DiscordTedarik; @Saitama;
    bir çok konuda altlı üstlü duruyoruz hep dikkatimi çekiyor. her masada varız : )
    Ben seni ilk defa gördüm
  • 20-10-2025, 02:53:49
    #14
    opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağolasın dostum, sende öyle sırf profil fotoğrafından bile sempati duyuyorum sana karşı
    açıkçası ikili ilişkler benim nezdimde bir 3. kişinin gözlemiyle sonuca varılabilecek olaylar olmuyor pek. zira dışarıdan bakan ile içinde olan insanların duygu düşünce yaşanmışlık ve ruh halinde olamadığımız için çoğu zaman kendimizce bir kanıya varıp sonuç çıkartabiliyoruz fakat şunuda unutmamak lazım ki hayatımızda pek çok defa benzer olaylarda çoook sonrada ben yanlış değerlendirmişim gibilerinden pek çok konu oldu.

    Ben şahsen senin konunu ele alırsak insanları çoğu zaman kendi hallerine bırakıyorum, yorum ve mukayeselerimi kendi içimde yapıyorum. Fikir ve düşüncelerimi genelde en yakınımda kine eşime vs. paylaşırım sadece. toplumsal çürümüşlük ne yazık ki Türkiye'de her geçen gün katlanarak artıyor bunların başlıca sebepleri ekonomik, yanlış göç politikaları, eğitim sevilerinde ki düşüş ve bence en önemlisi aile yapılarında ki bozulmalar.

    konu nereden nereye gidiyor diye düşünüyor olabilirsin lakin ne yazık ki senin söylediğin konununda ne yazık bazı başlangıç noktaları var.

    Neyse dostum iş yapıyorum kafamı dağıttın iyice

    sevgiler.
    Selam olsun,

    İmzanız + Profil fotoğrafınız = + sevgi ve saygılar diyorum o halde
    Yazılacak çok şey var ama eskiden en üst nedenlerden başlıyordum siyaset, yönetim, temel kavramlar gibi ama baktım ki insanlar o şemsiye kavramların altını istedikleri gibi dolduruyor bu sefer en alttan kişisel durumlardan yukarı çıkmayı deniyorum.

    Maksat kime nereden dokunabilirsek bir şekilde böylede düşünülebilir denmesi.
    Malum "Cebren ve hile ile aziz vatanın bütün kaleleri zapt edilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olsa bile." diyen bir insanın izinden gidiyoruz. Bizde pes etme, küsme ya da vaz geçme yok.

    İşinizde kolaylıklar dilerim.
  • 20-10-2025, 02:55:49
    #15
    Üstad sen buraların hissi tarafını temsil ediyormuşsun ben ilk defa bugün rastladım bir önceki paylaşımında endişe etmiştim şimdi içim ferahladı.
    bir sorum bir de anım var.
    3 ayrı iflas sonrası bir yandan sigorta uw konusunda gelişme çabasındayım mobingin tillahını görüyorum ailem sırt çevirdi gelirim az oturduğum ev satıldı tahliye olacağım adam böbrek nakli için geliyormuş Antalyaya felan can ciğer bi dostum var çocuk allah var hiç incitmedi ama kız isteme söz vs olacak ailesi ordudan gelecek gelemedi hiç haberim olamadan 2 aya yakın ötelemiş finalde şirket arabasında uyumaya başladım hiç beklemediğim bir anda hiç beklemediğim biri
    “Sana yardım etmek benim nasibimmiş” dedi dünyam değişti ağır dindar değilimdir ama Erden Timurun tasavvuf hakkındaki söyleşilerini dinle mutlaka anlayacaksın.
    Gelelim soruma ben genelde şeytanın avukatlığını yaparak konuları sorgular değerlendiririm patronlarıma amirlerime özellikle derim bunu sürekli bir karşıt yorum veya soru gelir benden bunu sana karşı algılama konuyu etraflıca değerlendirmek için yapıyorum diye belirtirim ben senin bu örnekte neredeyim?
  • 20-10-2025, 03:05:10
    #16
    meczupderler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstad sen buraların hissi tarafını temsil ediyormuşsun ben ilk defa bugün rastladım bir önceki paylaşımında endişe etmiştim şimdi içim ferahladı.
    bir sorum bir de anım var.
    3 ayrı iflas sonrası bir yandan sigorta uw konusunda gelişme çabasındayım mobingin tillahını görüyorum ailem sırt çevirdi gelirim az oturduğum ev satıldı tahliye olacağım adam böbrek nakli için geliyormuş Antalyaya felan can ciğer bi dostum var çocuk allah var hiç incitmedi ama kız isteme söz vs olacak ailesi ordudan gelecek gelemedi hiç haberim olamadan 2 aya yakın ötelemiş finalde şirket arabasında uyumaya başladım hiç beklemediğim bir anda hiç beklemediğim biri
    “Sana yardım etmek benim nasibimmiş” dedi dünyam değişti ağır dindar değilimdir ama Erden Timurun tasavvuf hakkındaki söyleşilerini dinle mutlaka anlayacaksın.
    Gelelim soruma ben genelde şeytanın avukatlığını yaparak konuları sorgular değerlendiririm patronlarıma amirlerime özellikle derim bunu sürekli bir karşıt yorum veya soru gelir benden bunu sana karşı algılama konuyu etraflıca değerlendirmek için yapıyorum diye belirtirim ben senin bu örnekte neredeyim?
    Selam olsun,

    5 satırda konu özelinde bir değerlendirme yapmam yakışıksız olur. Sizi de yanlış bir şey yazabilirim ki bunu hiç istemem.
    Yani bölük pörçük birçok konudan bahsetmişsiniz ve hepsi birkaç satırlık. Önü ne arkası ne vs. bir bağlam yok.
    Şimdi şöyle böyle demem benim gözümde densizlik yapıyorum gibi gelir.

    Sorgulamak candır o konuda her zaman şeytanın avukatlığını yapmaktan yanayım ama sizin durumları tam bilmediğim için size yönelik bir şey demem.
  • 20-10-2025, 19:52:10
    #17
    backlinkmatik.com
    samimiyetten diyerekten aslında hasetten de olsa içindekini tutamayan insan, günün sonunda ne kadar kılıflı da olsa sözü açık insandır; öyle insana karşı dikkatli olmak yeterlidir.

    tam aksine sinsi olan, düşündüğünün aksini söyleyen, özü sözü başka olan insan bence daha tehlikelidir.

    bir de konuyla alakasız ama işi düşünce arayan, işi yoksa aklına gelmeyeceğin adamlar yok mu; esas onlardan uzak durmak gerekiyor