• 09-10-2025, 16:58:12
    #19
    CemC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ooo iyiymiş. Gerçi Adana'ya gelirsem zurna dürüme sıra gelene kadar adanaydı, şirdandı, arap kadayıfıydı, bicibicydi derken obeziteden, mide fesatından patlar giderim o ayrı mesele
    Hocam Adana değil🤣
    Hesap kurulurken wifi ip Adana gözüküyor.
    Onları değil ADANA KEBABI öneririm.
  • 09-10-2025, 17:01:13
    #20
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Adana değil🤣
    Hesap kurulurken wifi ip Adana gözüküyor.
    Onları değil ADANA KEBABI öneririm.
    Kusura bakmayın. Mahsuru yoksa neredesiniz peki? 3 zurna dürüm + 2.5 kola 300 nerede? merak ettim.
  • 09-10-2025, 17:03:22
    #21
    CemC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusura bakmayın. Mahsuru yoksa neredesiniz peki? 3 zurna dürüm + 2.5 kola 300 nerede? merak ettim.
    PM ilettim.
  • 09-10-2025, 17:08:53
    #22
    Fırsatını bulmasınlar hiç acımıyorlar.
    Ben işimi suriyeliye yaptırıyorum artık.
    Daha dürüst ve daha uygun. Hatta fazla verdiğim bile olmuştur. (hepsi aynımı bilmem ama buradaki çok iyi bütün mahalle işlerini ona yaptırır.)
    Bizimkiler ahlaksız olmuş iyice.
    Tabi herkes aynı değil ama bir çoğu öyle iş yaptırmak zor, yaptığı işi düzgün yapmaz vs. vs..
  • 09-10-2025, 17:19:44
    #23
    kim kime, dum duma, dost işi olacak anca herşey
  • 09-10-2025, 17:30:30
    #24
    ntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fırsatını bulmasınlar hiç acımıyorlar.
    Ben işimi suriyeliye yaptırıyorum artık.
    Daha dürüst ve daha uygun. Hatta fazla verdiğim bile olmuştur. (hepsi aynımı bilmem ama buradaki çok iyi bütün mahalle işlerini ona yaptırır.)
    Bizimkiler ahlaksız olmuş iyice.
    Tabi herkes aynı değil ama bir çoğu öyle iş yaptırmak zor, yaptığı işi düzgün yapmaz vs. vs..
    Millet para yok diyor. piyasada. bakıyorum amele yovmiyesi 3 lira demir dogramacıın 5 lira. fayanscının 10 lira. Bu fiyatlar iş olmasa düşer. iş çok oldugu için piyasada bu halde. Esnaf arkadaşım var inşaat malzemesi satiyor. iş çok usta yok olmadık fiyatlar cekiyorlar. bunların yüzüne malda satamıyoruz diyor.
  • 09-10-2025, 18:32:23
    #25
    Telefonda mutlaka fiyat almak lazım. Avize takmaya 1500 TL isteyen de var 200 TL isteyen de mesela.
  • 09-10-2025, 18:37:56
    #26
    kızımın annesisürekli kavga ederdi benle evde bu kadar alet edevat, malzemenin ne işi var diye. Ama sorsan evine bugüne dek tek bir usta gelmemiştir herhangi birşeyin tamiri için. ama yaranamazsın abi.
  • 09-10-2025, 18:46:01
    #27
    Adsense | Investor
    Artık mühendislik gibi mesleklerden ziyade, el işçiliği yapan kişiler daha fazla kazanmaya başladı. Bu durum sadece Türkiye’ye özgü değil, tüm dünyada böyle.
    Örneğin, yaşadığım ülkede perde yaptırmak istediğimde (dükkan sahibi bir Türk’tü), ölçü almak, takmak, korniş, blackout ve tül dahil 3 metrelik bir perde için 2000 € istedi.
    Daha sonra yerel bir mağazaya gittim, orada da 2500 € teklif verdiler. Sonuç olarak, gidip Ikea’dan 250 €’ya her şeyi hallettik.
    Ayrıca, Armut tarzı bir uygulamadan ilan açtım ve sadece 4 lamba taktırmak için en düşük teklif 150 € (yaklaşık 15 dakikalık iş) oldu. Çoğu teklif ise 200 €’nun üzerindeydi.
    Tabii bu fiyatların hepsi vergiler dahil. Türkiye’de ise çoğu kişi vergi ödemediği için bu kadar yüksek fiyatlar istemek elbette absürt görünüyor.