ntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fırsatını bulmasınlar hiç acımıyorlar.
Ben işimi suriyeliye yaptırıyorum artık.
Daha dürüst ve daha uygun. Hatta fazla verdiğim bile olmuştur. (hepsi aynımı bilmem ama buradaki çok iyi bütün mahalle işlerini ona yaptırır.)
Bizimkiler ahlaksız olmuş iyice.
Tabi herkes aynı değil ama bir çoğu öyle iş yaptırmak zor, yaptığı işi düzgün yapmaz vs. vs..
Millet para yok diyor. piyasada. bakıyorum amele yovmiyesi 3 lira demir dogramacıın 5 lira. fayanscının 10 lira. Bu fiyatlar iş olmasa düşer. iş çok oldugu için piyasada bu halde. Esnaf arkadaşım var inşaat malzemesi satiyor. iş çok usta yok olmadık fiyatlar cekiyorlar. bunların yüzüne malda satamıyoruz diyor.