TheFlash adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Altın ve Gümüş Hakkındaki Yorumlarım
10
●442
- 09-10-2025, 11:12:09yanmazda onu ben yanlış söyledim sonuçta borsa da işlem görüyor. 5000 adet olayı şu şekilde. tanesi 74 tl den 100 adet aldığınızda 1 gram altın almış oluyorsunuz, darphaneden fiziksel altın talep edebilmeniz için en az 50 gram altın almanız lazım o da 5000 paya denk geliyor. 5000 pay 74 tl den. 370.000 tl yapıyor. 5550 tl den gram 50 gram 277.500 fiyatına denk geliyor. 370k verip 50 gram almak mı yoksa kuyumcudan 50 gram fiziksel alıp 277500 vermekmi mantıklı ?
- 09-10-2025, 11:17:20Anladım hocam. Fiziksel altından ziyade ben birikim ve nispeten uzun vadede al/sat için düşünüyorum aslında. Örnek veriyorum her ay belli miktarda slot alıp satış fırsatı çıktığında satmak ve kâr etmek niyetim. Tabii ki altına yapılacak yatırımın tamamını oraya yönlendirmek niyetinde değilim.Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam fiziksel altın kısmında çok haklısınız, inanılmaz bir fark çıkıyor ortaya. Ben sanal tarafta kalıp biraz al/sat yapma noktasından bakmıştım. Kıymetli görüşleriniz için ikinize de teşekkür ediyorum hocam.EfeHan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle