Yanan bir şey derken o kısmı anlayamadım hocam. 5000 adet olayını okumuştum fakat bu yanma kısmı biraz tedirgin etmedi değil ne anlamda yanıyor hocam?
yanmazda onu ben yanlış söyledim sonuçta borsa da işlem görüyor. 5000 adet olayı şu şekilde. tanesi 74 tl den 100 adet aldığınızda 1 gram altın almış oluyorsunuz, darphaneden fiziksel altın talep edebilmeniz için en az 50 gram altın almanız lazım o da 5000 paya denk geliyor. 5000 pay 74 tl den. 370.000 tl yapıyor. 5550 tl den gram 50 gram 277.500 fiyatına denk geliyor. 370k verip 50 gram almak mı yoksa kuyumcudan 50 gram fiziksel alıp 277500 vermekmi mantıklı ?