• 02-10-2025, 15:51:59
    #19
    ChatGPT & Lisans Ürünleri
    goktugpek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl izin veriyor hocam izin vermiyor method adı altında ve taban fiyat adı altında konular siliniyor izin felan verilmiyor.
    1- Metot satışı kalkalı çok oluyor, zaten şu anda yakınılan konu bu.
    2- Taban fiyat varsa uyulmak zorunda değil mi hocam sizce de? Taban fiyatı 75 TL olan bir ürünü 50 TL'ye vermeye çalışırsanız konunuz silinir, normal değil mi?
  • 02-10-2025, 15:52:13
    #20
    backlinkmatik.com
    Konuyla ilgili olarak, bedava bilgiyi ücretsiz satanlara yazıklar olsun diye yorum yapan üyenin profiline girip bir bakıyorsun, eÄŸitim satışı yapıyor 🤣

    E sen de satma o zaman ücretsiz paylaş bilgilerini herkes nasiplensin... Herşeyi yonetimden bekleme öne sürdüğün ticari kaygılardan uzak yardımlaşmayı sen başlat mesela?

    Protein zengin beslenme gerçekten cok önemli dostlar
  • 02-10-2025, 15:52:42
    #21
    Üyeliği durduruldu
    saydogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- Metot satışı kalkalı çok oluyor, zaten şu anda yakınılan konu bu.
    2- Taban fiyat varsa uyulmak zorunda değil mi hocam sizce de? Taban fiyatı 75 TL olan bir ürünü 50 TL'ye vermeye çalışırsanız konunuz silinir, normal değil mi?
    DeÄŸil tabi
  • 02-10-2025, 15:53:32
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Benim önceden sattığım eğitim method ile veya ücretsiz olupta ücretli sattığım bir ürün mü acaba süperzeka arakadaş
  • 02-10-2025, 15:53:37
    #23
    ChatGPT & Lisans Ürünleri
    goktugpek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DeÄŸil tabi
    Anlıyorum hocam iyi günler dilerim.
  • 02-10-2025, 15:55:35
    #24
    RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin de dediğiniz gibi Ücretsiz alınıyor hocam 75 liradan verin hatta işi gücü bırakın bedavaya verin. Bu tarz yorumlara öyle bir gerek var ki beni sizin vereceğiniz fiyat etkilemez. Büyük kurumsallar aynı kulvarda yarışmıyoruz. Ben sizinle aynı kulvarda yarışan diğer arkadaşların etkilendiğini düşünüyorum. Ben ses çıkarmazsam başkası ses çıkarmazsa bu düzen böyle gitmez. Ayrıca Hodri meydan bedavaya paylaşabilirsin beni etkilemez. Ben işimde gücümdeyim Allah'a şükür akmasa da damlıyor.



    R10 forumunu bu günlere getiren ticarettir. Ticaret durursa forum biter. Benim anlamadığım nokta bir şey bedavaya gidip ücretsiz paylaşabilirsin. Forum yönetimi izin veriyor? Birinin bedavaya bildiği şeyi hizmet olarak başka biri ücretli satamaz mı? Bunun neresi aptallık?



    Şu alt kesim üst kesim kurumsal üyelik silver üyelik bırakın artık. Forumda adil yaklaşım olarak kimseyi ayırt etmiyorlar. Amacımız siz ve sizin gibilere para yedirmemek değil aksine haksız rekabete önlemek. Ne biliyorsanız ücretsiz paylaşın hayır sanki kimi tehdit ediyorsunuz onu da anlamadım? Kurumsal plusa para veren adam siz bir şeyi ücretsiz paylaşınca batacağını falan mı sanıyorsunuz?

    Bir gün şirket sahibi olup vergi kaçırmayıp devletine ödediğin vergilerden haberin olursa benim ne demek istediğimi anlarsın...
    1. Tehtid bir işin olma olasılığıdır. Benim tehtit değil kesin yapacağım anlamına gelir.

    2. Ben vergimide veriyorum faturamıda kesiyorum o konuda rahatız.

    burdaki asıl mesela kurumsal üyelik lobisi kimseye eyvallah yok. Kimse kimsenin ekmeğine göz dikmesin. Hala gelip laf kalabalığı yapmasın kimse.
  • 02-10-2025, 15:59:45
    #25
    RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şirketi olmayan ve ticari konuya para ödemeyen ticari konu açmasın. Bakalım dip fiyata herkes hizmet veriyor mu? Olay bu şekilde çözülür iyi forumlar...
    Blitzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ölü fiyattan veriyor olması masrafı olmadığı anlamına gelmiyor. Bedava alınan bir şeyi uçuk fiyata vermenin anlamı yoktur. Sırf ticaret yapmak için bu tarz yorunlara gerek yok.
    İstersek bedava paylaşırız istersek 1 liraya satarız eğer biraz daha zorlanırsa bu durum nasıl bi önceki durumda bir methodu paylaştı isem yine aynı durumu yapmaktan çekinmeyeceğim. Herkes kendi işine baksın. Kimsenin ekmeğine göz dikmesin mümkünse.
    Bu böyle şirket vb. ile çözülecek iş değil belki adamın parası yok şirket açacak veya konu açmaya para verecek.
    Bunun çözümü herkesin aynı fiyattan satmasıda değil.
    Benim gözümde çözüm googleye yazınca veya ai lerin cevap verdiği eğitimler bedava verilebilir.
    Ama diğer ürünleri biri 150 satarken diğeri 75 satamaması lazım.
    Aralarında maks 25-30 tl oynamalı.
  • 02-10-2025, 16:01:53
    #26
    Blitzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. Tehtid bir işin olma olasılığıdır. Benim tehtit değil kesin yapacağım anlamına gelir.

    2. Ben vergimide veriyorum faturamıda kesiyorum o konuda rahatız.

    burdaki asıl mesela kurumsal üyelik lobisi kimseye eyvallah yok. Kimse kimsenin ekmeğine göz dikmesin. Hala gelip laf kalabalığı yapmasın kimse.
    Hocam tüm kurumsallar böylede değil yani benim bugüne kadar tanıdığım kurumsallar genelde kendi ekmeğine bakıyor kimseye laf etmiyor.
    Ama bazıları var Kurumsal alınca kendini .. sanıyor.
    Bu konuya yazan kurumsalların çoğu kendi işinde.
  • 02-10-2025, 16:06:15
    #27
    Kurumsal PLUS
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu böyle şirket vb. ile çözülecek iş değil belki adamın parası yok şirket açacak veya konu açmaya para verecek.
    Bunun çözümü herkesin aynı fiyattan satmasıda değil.
    Benim gözümde çözüm googleye yazınca veya ai lerin cevap verdiği eğitimler bedava verilebilir.
    Ama diğer ürünleri biri 150 satarken diğeri 75 satamaması lazım.
    Aralarında maks 25-30 tl oynamalı.
    Hocam dedikleriniz mantıklı değil.
    1- Ben eğitim konusundan bahsetmiyorum ebook kısmı zaten aşırı sıkıntılıymış
    2- Fiyat olarak herkes aynı fiyatı vermez.
    3- Taban fiyatına gelirsek forum yönetimi taban fiyatına gerçek anlamda bir şey yapamaz değer biçemez.
    4- Olay aslında ucuza ve taban fiyatı altına hizmet verenlerin %40'dan fazla vergi vermediği şirket masrafları ve diğer masraflardan haberdar olmadığı gelen paranın %100'ünün cebine girmesinden dolayı her şeyi dip fiyat veya taban fiyatı altına vermesiyle alakalı.