Sizin de dediğiniz gibi Ücretsiz alınıyor hocam 75 liradan verin hatta işi gücü bırakın bedavaya verin. Bu tarz yorumlara öyle bir gerek var ki beni sizin vereceğiniz fiyat etkilemez. Büyük kurumsallar aynı kulvarda yarışmıyoruz. Ben sizinle aynı kulvarda yarışan diğer arkadaşların etkilendiğini düşünüyorum. Ben ses çıkarmazsam başkası ses çıkarmazsa bu düzen böyle gitmez.
Ayrıca Hodri meydan bedavaya paylaşabilirsin beni etkilemez. Ben işimde gücümdeyim Allah'a şükür akmasa da damlıyor.
R10 forumunu bu günlere getiren ticarettir. Ticaret durursa forum biter. Benim anlamadığım nokta bir şey bedavaya gidip ücretsiz paylaşabilirsin. Forum yönetimi izin veriyor? Birinin bedavaya bildiği şeyi hizmet olarak başka biri ücretli satamaz mı? Bunun neresi aptallık?
Şu alt kesim üst kesim kurumsal üyelik silver üyelik bırakın artık. Forumda adil yaklaşım olarak kimseyi ayırt etmiyorlar. Amacımız siz ve sizin gibilere para yedirmemek değil aksine haksız rekabete önlemek. Ne biliyorsanız ücretsiz paylaşın hayır sanki kimi tehdit ediyorsunuz onu da anlamadım? Kurumsal plusa para veren adam siz bir şeyi ücretsiz paylaşınca batacağını falan mı sanıyorsunuz?
Bir gün şirket sahibi olup vergi kaçırmayıp devletine ödediğin vergilerden haberin olursa benim ne demek istediğimi anlarsın...
1. Tehtid bir işin olma olasılığıdır. Benim tehtit değil kesin yapacağım anlamına gelir.
2. Ben vergimide veriyorum faturamıda kesiyorum o konuda rahatız.
burdaki asıl mesela kurumsal üyelik lobisi kimseye eyvallah yok. Kimse kimsenin ekmeğine göz dikmesin. Hala gelip laf kalabalığı yapmasın kimse.