RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şirketi olmayan ve ticari konuya para ödemeyen ticari konu açmasın. Bakalım dip fiyata herkes hizmet veriyor mu? Olay bu şekilde çözülür iyi forumlar...
Blitzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ölü fiyattan veriyor olması masrafı olmadığı anlamına gelmiyor. Bedava alınan bir şeyi uçuk fiyata vermenin anlamı yoktur. Sırf ticaret yapmak için bu tarz yorunlara gerek yok.
İstersek bedava paylaşırız istersek 1 liraya satarız eğer biraz daha zorlanırsa bu durum nasıl bi önceki durumda bir methodu paylaştı isem yine aynı durumu yapmaktan çekinmeyeceğim. Herkes kendi işine baksın. Kimsenin ekmeğine göz dikmesin mümkünse.
Bu böyle şirket vb. ile çözülecek iş değil belki adamın parası yok şirket açacak veya konu açmaya para verecek.
Bunun çözümü herkesin aynı fiyattan satmasıda değil.
Benim gözümde çözüm googleye yazınca veya ai lerin cevap verdiği eğitimler bedava verilebilir.
Ama diğer ürünleri biri 150 satarken diğeri 75 satamaması lazım.
Aralarında maks 25-30 tl oynamalı.