Blitzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. Tehtid bir işin olma olasılığıdır. Benim tehtit değil kesin yapacağım anlamına gelir.

2. Ben vergimide veriyorum faturamıda kesiyorum o konuda rahatız.

burdaki asıl mesela kurumsal üyelik lobisi kimseye eyvallah yok. Kimse kimsenin ekmeğine göz dikmesin. Hala gelip laf kalabalığı yapmasın kimse.
Hocam tüm kurumsallar böylede değil yani benim bugüne kadar tanıdığım kurumsallar genelde kendi ekmeğine bakıyor kimseye laf etmiyor.
Ama bazıları var Kurumsal alınca kendini .. sanıyor.
Bu konuya yazan kurumsalların çoğu kendi işinde.