Bu böyle şirket vb. ile çözülecek iş değil belki adamın parası yok şirket açacak veya konu açmaya para verecek.
Bunun çözümü herkesin aynı fiyattan satmasıda değil.
Benim gözümde çözüm googleye yazınca veya ai lerin cevap verdiği eğitimler bedava verilebilir.
Ama diğer ürünleri biri 150 satarken diğeri 75 satamaması lazım.
Aralarında maks 25-30 tl oynamalı.
Hocam dedikleriniz mantıklı değil.
1- Ben eğitim konusundan bahsetmiyorum ebook kısmı zaten aşırı sıkıntılıymış
2- Fiyat olarak herkes aynı fiyatı vermez.
3- Taban fiyatına gelirsek forum yönetimi taban fiyatına gerçek anlamda bir şey yapamaz değer biçemez.
4- Olay aslında ucuza ve taban fiyatı altına hizmet verenlerin %40'dan fazla vergi vermediği şirket masrafları ve diğer masraflardan haberdar olmadığı gelen paranın %100'ünün cebine girmesinden dolayı her şeyi dip fiyat veya taban fiyatı altına vermesiyle alakalı.