• 29-09-2025, 17:30:36
    #28
    OsmanAkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iphone 16 pro max 2 hafta oldu alalı (yaşamıyormuşum önceden)
    Ben o zmn daha doğmadım dahi🙃
  • 29-09-2025, 17:35:31
    #29
    Iphone 13 kullanıyorum şarj yetmiyooor
    Google Pıxel 10 pro kullanmak isterdim tasarımı,dayanıklılığı ve arayüzü mükemmel duruyor.
  • 29-09-2025, 18:02:46
    #30
    Xiaomi note 10s dayanıklılık güncellik performans açısından bana yetiyor. Alacak olsam Samsung Galaxy 23-24 alırdım veya Xiaomi'den devam ederdim hocam.
  • 29-09-2025, 18:03:23
    #31
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba R10 ailesi
    Hangi telefonları kullanıyorsunuz?
    Niçin o telefon başka telefon değil?
    Başka telefon olsa hangisi olurdu?
    Redmi Note 13 Pro
  • 29-09-2025, 18:09:22
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Xiaomi 15 ultra
  • 29-09-2025, 18:15:41
    #33
    pixel 9 pro xl
  • 29-09-2025, 18:17:43
    #34
    iPhone 15 Pro kullanıyorum.
  • 29-09-2025, 18:17:57
    #35
    Xiaomi 10 T Pro - Sırf video çekmek için almıştım


    Xiaomi alacaklar redmi almasın direk T serilerine baksın. Harika telefon
  • 29-09-2025, 18:43:28
    #36
    Poco x7 pro kullanıyorum.
    Poco Serisi ile x3 pro ile tanışmıştım. Daha sonra iPhone 14 almıştım sanki beni kısıtlıyor gibiydi sarjı da yetmiyordu. Satıp x7 pro aldım kamera dışında iPhone 14 un bir artısı olduğunu sanmıyorum.