Konu
R10 Hangi Telefonu Kullanıyor?? | R10+
29-09-2025, 18:43:28
#36
Qokhantr
Poco x7 pro kullanıyorum.
Poco Serisi ile x3 pro ile tanışmıştım. Daha sonra iPhone 14 almıştım sanki beni kısıtlıyor gibiydi sarjı da yetmiyordu. Satıp x7 pro aldım kamera dışında iPhone 14 un bir artısı olduğunu sanmıyorum.