• 30-09-2025, 13:13:18
    #73
    Poco X5 pro. Çok memnun kaldığım bir telefon. Artık güncelleme almayacağı için 1 sene daha kullanırım.
  • 30-09-2025, 14:31:59
    #74
    s25 ultra
  • 30-09-2025, 16:09:01
    #75
    Fold 6
  • 30-09-2025, 16:10:08
    #76
    Anladığım kadar forumun %99 iyi telefon kullanıyor.
    %1 deyim😁
  • 30-09-2025, 16:37:11
    #77
    Google pixel 9 pro xl, kullandığım en iyi andorid telefon
  • 30-09-2025, 17:51:05
    #78
    Samsung M51. Şarjından dolayı değiştirmedim. 4 sene oldu hala 1.5 2 gün gidiyor.
  • 30-09-2025, 17:52:58
    #79
    donanimmerkezi.com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsung M51. Şarjından dolayı değiştirmedim. 4 sene oldu hala 1.5 2 gün gidiyor.
    Tam babamın aradığı özellik😊
  • 30-09-2025, 19:00:35
    #80
    Bana 5000 lira borcu olan kızımın boğazındanmı kesip ödeyeyim hocam diyen abimizde 100klık telefon kullanıyormuş vay canına yandığım. Görürde utanırmısın yoksa rezil kepazemi edeyim.

    BORCUNU ÖDE ARTIK
  • 30-09-2025, 19:01:45
    #81
    Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana 5000 lira borcu olan kızımın boğazındanmı kesip ödeyeyim hocam diyen abimizde 100klık telefon kullanıyormuş vay canına yandığım. Görürde utanırmısın yoksa rezil kepazemi edeyim.

    BORCUNU ÖDE ARTIK
    Kim hocam pm iletir misiniz?