R10 Hangi Telefonu Kullanıyor?? | R10+
86
●2.246
- 30-09-2025, 17:51:05Samsung M51. Şarjından dolayı değiştirmedim. 4 sene oldu hala 1.5 2 gün gidiyor.
- 30-09-2025, 17:52:58Tam babamın aradığı özellik😊donanimmerkezi.com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2025, 19:01:45Kim hocam pm iletir misiniz?Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle