Konu
R10 Hangi Telefonu Kullanıyor?? | R10+
30-09-2025, 19:01:45
#81
İbrahimH
Lareda adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bana 5000 lira borcu olan kızımın boğazındanmı kesip ödeyeyim hocam diyen abimizde 100klık telefon kullanıyormuş vay canına yandığım. Görürde utanırmısın yoksa
rezil kepazemi edeyim.
BORCUNU ÖDE ARTIK
Kim hocam pm iletir misiniz?