Konu
R10 Hangi Telefonu Kullanıyor?? | R10+
30-09-2025, 19:00:35
#80
Lareda
Bana 5000 lira borcu olan kızımın boğazındanmı kesip ödeyeyim hocam diyen abimizde 100klık telefon kullanıyormuş vay canına yandığım. Görürde utanırmısın yoksa
rezil kepazemi edeyim.
BORCUNU ÖDE ARTIK