Bana 5000 lira borcu olan kızımın boğazındanmı kesip ödeyeyim hocam diyen abimizde 100klık telefon kullanıyormuş vay canına yandığım. Görürde utanırmısın yoksa rezil kepazemi edeyim.

BORCUNU ÖDE ARTIK