Konu
R10 Hangi Telefonu Kullanıyor?? | R10+
29-09-2025, 17:35:31
#29
Dmryk42
Iphone 13 kullanıyorum şarj yetmiyooor
Google Pıxel 10 pro kullanmak isterdim tasarımı,dayanıklılığı ve arayüzü mükemmel duruyor.