• 28-09-2025, 18:02:54
    #10
    Üyeliği durduruldu
    pudingli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, hemsireyim kendim noc 600mg ve parol alıyorum yeterli alıyor noc balgam söktürücü, parolde gribal yan etkileri hafifletiyor ama cocuklarda ve doktor kontrolü olmadan kullanmayın derim.
    Asist toz verdiler balgam için fakat yutkunma problemi var bademcikte şişik bu ikisi için öneriniz nedir doktora danışarak kullanalım
  • 28-09-2025, 18:09:50
    #11
    Öyle diye geldik babamda kalp tıkanıklığı çıktı… anjiyo olcakmış bekliyoruz.
  • 28-09-2025, 18:12:37
    #12
    1 buçuk hafta önce yaşadım şimdi iyiyim
  • 28-09-2025, 18:44:49
    #13
    Eşimde boğazından rahatsız konuşma güçlüğü çekiyor
  • 28-09-2025, 18:52:46
    #14
    2 hafta geçmemişti geçen artık acaba boğazımda kitlemi var diye tribe girmiştim demek salgınmış
  • 28-09-2025, 18:58:03
    #15
    cesosyal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, yutkunamama ve boğaz ağrısı şikayetleri veya yakını olan var mı ? Nasıl geçti nasıl geçer bu aralar salgınlar çoğaldı gibi yine.
    Büyük ihtimalle covid olmuşsunuz, adaçayı nane limon ne varsa bitki çayı ile destek yapın kendinize,
  • 28-09-2025, 21:31:19
    #16
    Hafif geçirdim, birkaç gün sürdü.
  • 28-09-2025, 23:19:50
    #17
    geçmiş olsun herkese. pandemi zamanı maske olayı iyidi kimse kimseye kolay kolay hastalık bulaştırmıyordu.
  • 28-09-2025, 23:22:27
    #18
    bitki çayı, boğaz spreyi ve bol su hocam. maalesef lanet bir hastalık bu.