pudingli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam, hemsireyim kendim noc 600mg ve parol alıyorum yeterli alıyor noc balgam söktürücü, parolde gribal yan etkileri hafifletiyor ama cocuklarda ve doktor kontrolü olmadan kullanmayın derim.
Asist toz verdiler balgam için fakat yutkunma problemi var bademcikte şişik bu ikisi için öneriniz nedir doktora danışarak kullanalım