• 27-09-2025, 16:37:46
    #1
    2023’te bir hedefin peşine düşüp şu konuyu açmıştım https://www.r10.net/proje-gelistirme...um-projem.html
    O günden bugüne baya yol katettik. İlk projemiz artık çıkışa hazır hale geldi diyebilirim. Birden fazla oyun sunucusunu tek çatı altında toplayan bir hub uygulaması yaptık. Bunun içine sosyal ağ özelliği de ekledik, yani oyuncular sadece oyunlara değil birbirine de bağlanabilecek.
    Yakında Steam’de yayınlıyoruz, hatta stüdyo sayfamız açıldı bile https://store.steampowered.com/devel...erShellStudios


    Uygulama ücretsiz olacak. Ayrıca bunun yanında destek olmak isteyenlerin satın alabileceği DLC olarak hazırladığımız müzik albümü var, o da 8 Ekim’de çıkıyor.
    Açıkçası başta bu kadar ilerleyebilir miyim diye çok düşündüm, maddi zorluklar da çok yaşadım ama her adımda biraz daha motive oldum. Şimdi ilk projemizin sonuna yaklaşmış olmak bana ayrı bir güç veriyor. Hem sevinç, hem de hırs karışık bir duygu yaşıyorum. Bu yolculuğu paylaşmak istedim.
  • 27-09-2025, 16:39:18
    #2
    Hayırlı olsun başarılarınızın devamını dilerim.
  • 27-09-2025, 16:40:06
    #3
    Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun başarılarınızın devamını dilerim.
    Çok teşekkürler hocam
  • 27-09-2025, 16:41:25
    #4
    Hayırlı olsun hocam, kolay gelsin.
  • 27-09-2025, 16:43:01
    #5
    arvenla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam, kolay gelsin.
    Teşekkürler hocam sağolun
  • 27-09-2025, 16:43:16
    #6
    Harika bir yolculuk olmuş, tebrikler. Hub + sosyal ağ fikri yenilikçi. Steam lansmanı ve DLC stratejisi de akıllıca. Umarım ilgi görür, başarılar dilerim.
  • 27-09-2025, 16:45:11
    #7
    Jonezz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harika bir yolculuk olmuş, tebrikler. Hub + sosyal ağ fikri yenilikçi. Steam lansmanı ve DLC stratejisi de akıllıca. Umarım ilgi görür, başarılar dilerim.
    Çok teşekkürler hocam şuan çalışır durumda ve aktif kullanılıyor kapalı beta sürecinde youtube katıl üyelerim ve ekibim test ediyor hem oyunları hem hubı böyle ilerleyeceğiz, steam ve DLC mantığı bir gece tavanı izleyip düşünürken aklıma gelmişti kalkıp araştırmaya başladım hemen, baktım yapan yok ilk ben yapmış olayım dedim
  • 27-09-2025, 16:49:16
    #8
    hakancevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkürler hocam şuan çalışır durumda ve aktif kullanılıyor kapalı beta sürecinde youtube katıl üyelerim ve ekibim test ediyor hem oyunları hem hubı böyle ilerleyeceğiz, steam ve DLC mantığı bir gece tavanı izleyip düşünürken aklıma gelmişti kalkıp araştırmaya başladım hemen, baktım yapan yok ilk ben yapmış olayım dedim
    Çalışır halinin son sürüm tasarımı da bu şekilde, market kısmında oyun içi satın alımlar, pazar kısmında da steam ve diğer platformlarda listelediğimiz atolye ürünleri var, ilerde yapacağımız oyunları da pazar kısmına ekleyeceğim. Pazarlama kısmı için 2 senaryo var birisi pazar kısmında oyunlarını yayınlamak isteyenler için diğeri de sunucularını yayınlamak isteyenler için 2 ayrı ücretli paket olacak pazar kısmında tek seferlik sunucu kısmında da aylık ödeme ile ilerleyecek süreç
  • 27-09-2025, 21:41:41
    #9
    Başarılarınız daim olsun