Harika bir yolculuk olmuş, tebrikler. Hub + sosyal ağ fikri yenilikçi. Steam lansmanı ve DLC stratejisi de akıllıca. Umarım ilgi görür, başarılar dilerim.
Çok teşekkürler hocam şuan çalışır durumda ve aktif kullanılıyor kapalı beta sürecinde youtube katıl üyelerim ve ekibim test ediyor hem oyunları hem hubı böyle ilerleyeceğiz, steam ve DLC mantığı bir gece tavanı izleyip düşünürken aklıma gelmişti kalkıp araştırmaya başladım hemen, baktım yapan yok ilk ben yapmış olayım dedim